marcveen

Level 6
  • 134Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

Next: "4K wordt niet ondersteund" melding bij afspelen opname Indycar op Full HD tv.

Van de week heb ik op kanaal 14, Ziggo Sport, de Indycar race opgenomen.

Als ik deze opname echter wil afspelen krijg ik de volgende melding op het scherm (zie ook foto);

"4K wordt niet ondersteund"

Ook als ik de uitzending via replay terug wil kijken krijg ik deze melding.

Ik heb deze melding nog nooit eerder gehad, wat kan dit zijn?

(Of is dit een éénmalig fout in de Indycar uitzending geweest?)

 

Ik gebruik een Philips 42PFK7109 (Full HD) i.c.m. met de Next (resolutie op Automatisch).

IMAG0495.jpg

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marcveen
Topicstarter
Level 6
  • 134Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

@Mariska 

Ik denk dat het een éénmalig hickup is geweest.

Alle andere opnames sindsdien, ook Indycar, zijn gewoon goed gegaan.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je die opname gepland toen er een 4k tv aangesloten was?

Kijk ook hier eens.

4k melding Formule 1 opname - Ziggo Community

marcveen
Topicstarter
Level 6
  • 134Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

@Steefb 

Nee, wij hebben geen 4K TV's.

Alleen de genoemde Philips zit aangesloten op de Next, verder niks.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @marcveen

Wat vaag zeg, ik heb dit ook nog niet eerder voorbij zien komen. Zelf heb ik ook geen 4K tv en ik kan Indycar zonder problemen afspelen via Replay TV. Maakt het verschil als je de resolutie in de instellingen van de Mediabox Next wijzigt? 

marcveen
Topicstarter
Level 6
  • 134Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

@Mariska 

Ik denk dat het een éénmalig hickup is geweest.

Alle andere opnames sindsdien, ook Indycar, zijn gewoon goed gegaan.

 

Uitgelicht topic