1
Vraag
2
Reacties
Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Next opnieuw opstarten na update ?

Goedemorgen community,

 

Wat ik graag zou willen weten is, als je bijv. een update op je pc hebt geinstalleerd wordt er meestal gevraagd `` U moet uw pc opnieuw opstarten om de updates van kracht te laten worden``.  Is dat bij de Next na een update ook van toepassing, of is dit niet nodig. Wie kan mij hier eens antwoord op geven. Alvast bedankt.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Soms wordt dat wel geadviseerd hier op het forum, het opnieuw starten met het knopje achterop kan vreemde problemen oplossen.

 

Zelf doe ik het nooit na een update, ik heb het idee dat de next dit dan al uit zichzelf doet.

Bekijk in context

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

De Next wordt niet echt gereset na een update. In de meeste gevallen werkt de hdmi-cec niet meer lekker. Dan gaat de Next aan maar de TV niet. Of de ingangen worden niet goed gezet. Dan doe ik een power cycle en daarna werkt alles weer.

Ik zou daarom aanraden om iedere keer na een software update de Next even helemaal uit te zetten en daarna weer aan.

Misschien is deze actie, voor de gebruikers die de Next niet in ECO standby mode gebruiken, nog wel iets meer nodig. In ECO gaat de Next ook al een beetje "uit" denk ik. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Soms wordt dat wel geadviseerd hier op het forum, het opnieuw starten met het knopje achterop kan vreemde problemen oplossen.

 

Zelf doe ik het nooit na een update, ik heb het idee dat de next dit dan al uit zichzelf doet.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

De Next wordt niet echt gereset na een update. In de meeste gevallen werkt de hdmi-cec niet meer lekker. Dan gaat de Next aan maar de TV niet. Of de ingangen worden niet goed gezet. Dan doe ik een power cycle en daarna werkt alles weer.

Ik zou daarom aanraden om iedere keer na een software update de Next even helemaal uit te zetten en daarna weer aan.

Misschien is deze actie, voor de gebruikers die de Next niet in ECO standby mode gebruiken, nog wel iets meer nodig. In ECO gaat de Next ook al een beetje "uit" denk ik. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Eerder deed ik ook even de stroom van de Next om vreemde issues te tackelen.

Met de laatste updates geen vreemde dingen meer gezien en de Next ook niet meer van de stroom af hoeven halen, tot nu toe.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic