1
Vraag
2
Reageer en help mee
Visser_
Expert
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

Next omruilen voor xl

Hallo Ziggo,

Kunnen jullie de next omruilen voor een xl?Mijn moeder heeft namelijk een teletekstknop nodig en de oude afstandsbediening van de xl heeft die.Die oude afstandsbediening heb ik inmiddels al aangeschaft omdat de klantenservice ook al een xl had opgestuurd maar dat is misgegaan.Gisteren nog een keer een xl aangevraagd, maar nu word er iets via de brievenbus gestuurd, wat natuurlijk geen XL is.

Alvast bedankt!

11 Reacties 11
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2469Posts
  • 96Oplossingen
  • 1331Likes

Dag @Visser_ 

Begrijp ik dat je de Mediabox Next wilt omruilen voor de Mediabox XL om teletekst te kunnen gebruiken? Via de afstandsbediening van de Mediabox Next kun je ook teletekst op de Next kijken via de knop op de afstandsbediening met de drie •••. Als je daarop drukt komt er een menu tevoorschijn met onderaan de optie Teletekst. Als je daarop klikt komt pagina 100 in beeld. De toetsen 1 t/m 0 kun je nu gebruiken om de gewenste pagina te bekijken.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8238Posts
  • 526Oplossingen
  • 1843Likes

de mediabox xl is niet meer leverbaar

indien ziggo de afstandbediening nog wel kan leveren zou je die ook aan de next kunnen koppelen.

anders kun je de afstandbediening online bestellen https://123afstandsbediening.nl/Webwinkel-Product-118680121/Samsung-SMT-G7400-afstandsbediening.html...

Visser_
Expert topicstarter
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

Bedankt voor de reactie's!

Hoi @Wim C. ,

Hoe makkelijk dat ook lijkt, dat lukt iemand van 93 niet(Ik heb het al vaak genoeg uitgelegd...)

Hoi@anoniemforum ,

Dat heb ik inderdaad met de next geprobeerd, echter kan ik de xl afstandsbediening dan niet aan de tv koppelen.In de chat had ik gewoon een xl nog aangevraagd, dat kon maar toch kwam hij niet aan.Er werd zelfs gezegd dat de pace nog geleverd werd, maar dat klopt natuurlijk ook niet.En aangezien er bij een defecte xl wel weer een xl kan worden opgestuurd, lijkt het me een kleine moeite om dat hier ook te doen.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2469Posts
  • 96Oplossingen
  • 1331Likes

@Visser_ ik begrijp het.

Succes en ik hoop dat het allemaal gaat werken.

Visser_
Expert topicstarter
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

Bedankt @Wim C. !

Hopelijk kan een moderator wel wat regelen, die komt vanzelf hier neem ik aan?

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2469Posts
  • 96Oplossingen
  • 1331Likes

Beste @Visser_ 

In het weekend is het wat rustiger, maar op werkdagen komen ze langs. 

Wat je tussendoor nog wel even kunt doen is je profiel bijwerken en zorgen dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators.
Je profielpagina vind je hier.

Visser_
Expert topicstarter
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

De profielpagina is al aangevuld @Wim C. !Ik wacht het dan wel af.

Visser_
Expert topicstarter
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

Hallo Ziggo,

inmiddels heb ik toch maar KPN aangevraagd,omdat dat toch een betere oplossing is voor haar.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2469Posts
  • 96Oplossingen
  • 1331Likes

@Visser_ tsja, dan hoop ik dat je daar sneller een oplossing vindt. Succes en dan houdt het verhaal hier op.

Visser_
Expert topicstarter
Expert
  • 969Posts
  • 32Oplossingen
  • 343Likes

Ik denk dat het daar wel goed komt!Ik heb zelf KPN en de afstandsbediening heeft daar wel een teletekst knop.Sneller zal het niet gaan, maar misschien is het wel een betere oplossing.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Visser_!

Heel jammer dat je toch voor KPN hebt gekozen, maar kan mij goed voorstellen dat het lastig is voor iemand die al op leeftijd is. Mochten we nog iets kunnen doen, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic