Goedendag.
Ik heb momenteel een gewone Next extra op mijn slaapkamer en die zou ik graag willen omruilen voor een Next Mini.
Hoor graag of dat kan. Voor de rest geen wijzigingen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedankt voor de snelle service. 👍
goede morgen,
Ik zie de mediabox mini ook wel zitten maar heb nog een vraag over de extra kosten a € 19,95 voor de hoofdbox.
Waarom worden die in rekening gebracht bij bestaande klanten terwijl het een upgrade service zou moeten zijn, al is het maar om de klantvriendelijkheid te promoten.
Het wijzigen van een Next naar Next mini wordt niet gezien als upgrade, enkel als commerciële wisseling van de box. Er zit vrijwel geen verschil in apparatuur behalve coax - draadloos.
We rekenen de activatiekosten voor de verwerking, verzendkosten en retourkosten.
Klanten die hun Mediabox XL inwisselen voor een Next of Next mini, daarvoor zijn de activatiekosten kosteloos.
Hoi Cecilia, ik wil graag mijn mediabox omruilen voor de next mini. Heb de TV verplaatst en red het nu niet met de kabel naar de mediabox. Heb wel een internetkabel dus wil het graag zo oplossen.
Zou je dit voor me willen regelen?
Hartelijke groet,
Hi @Jenckramer, welkom hier!
Bij de meeste abonnementen (Start, Complete & Max) kunnen we het kosteloos omruilen. Ik ben direct even naar je abonnement gaan kijken. Je neemt bij ons Internet Basic, bellen + TV Start bij ons af voor € 48,50 per maand. Dit is een abonnement uit een ouder portfolio. Tegenwoordig betaal je voor dit abonnement € 56,- per maand. Als ik je abonnement aanpas i.c.m een Mediabox Next of Next Mini dan ga je ook automatisch over naar het nieuwe portfolio. Mocht je geen gebruik maken van de vaste lijn binnen je pakket, dan zou je uitkomen op € 52,50 per maand. De wijziging zal in jouw situatie dus wel een verhoging van de maandelijkse kosten betekenen.
Eventueel kan ik je ook een langere coax-kabel toesturen? Ik weet niet hoe groot de afstand nu is, maar de langste coax-kabel die ik kosteloos kan toesturen is 5 meter.
Hoi Cecilia,
Ok! Die prijsverhoging is jammer inderdaad. Bedankt voor het meedenken! Als je die kabel zou willen toesturen, probeer ik het eerst daarmee! Zou je ook een nieuwe splitter mee kunnen sturen, want heb het idee dat die ook niet meer werkt.
Dankjewel!
Ga ik regelen, @Jenckramer. Laat je het weten als het binnen is hoe het gaat? :-).
Dankjewel Lycke! Ben benieuwd het gaat lukken.
Kabel binnengekregen en aangesloten. Kostte even wat moeite maar alles werkt nu. TV nog niet helemaal op een lekkere plek dus even proberen en anders toch maar overschakelen naar de next mini.
Bedankt voor de goede service!
@Jenckramer super dat het allemaal werkt. Nu kan je mooi optimaal genieten van de Next Mini. Heel veel plezier ermee en dank voor je feedback!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.