1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

Next omruilen voor Next Mini

Nu de Next Mini voor alle TV pakketten mogelijk zijn. 

Ik zou graag mijn Standaard Next willen omruilen voor de Next Mini.

Eventuele standaard omruilkosten is geen bezwaar.

Ik bezit voor onze slaapkamer al reeds een Next Mini Extra en deze wil ik uiteraard normaal behouden.

Mijn pakket is TV Compleet & Internet Start en dat blijft ook zo.

Ik hoor graag of dit mogelijk is. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1917Posts
  • 186Oplossingen
  • 792Likes

Het beleid omtrent het omruilen/wisselen van de Mediabox Next naar de Mediabox Next Mini of andersom is aangepast. Is eerder vandaag bevestigd door @Mariska in het topic https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-Mini-issues/td-p/1133056:

250babbe-8871-4743-9531-64c754f78b2a.jpg

Bekijk in context

114 Reacties 114
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24248Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7786Likes

Media Box Next kan worden omgeruild voor de Media Box Next Mini Bij omruilen houd wel rekening dat er nog éénmalig € 19,95 activatiekosten in rekening worden gebracht. Dit topic is reeds vermeld door een mede lid en als je gegevens compleet in het profiel staan, dan komt er een Ziggo medewerker binnen 1 of 2 werkdagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen afwachten.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Buurman,

Leuk dat je belangstelling hebt voor de Next Mini als hoofdbox! Aangezien je nu al een Next Mini hebt, weet je natuurlijk al precies wat je kunt verwachten.

Ik heb daarom de Next Mini voor je aangevraagd ( de voorwaarden van hier boven kloppen). PostNL bezorgt deze box zo snel mogelijk en daarna volgt er een retourdoos voor je huidige Mediabox Next.

Alvast veel plezier van de Next Mini!

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

👍Dank je @Erik P ik ben er zeer blij mee…..ik zag zojuist de e-mail van de bestelling ook al langs komen.

DON PAPA

Level 17
  • 3978Posts
  • 62Oplossingen
  • 3408Likes

@Buurman Ik weet niet of je een lopende korting hebt lopen, maar hou er rekening mee dat die door een omruil komt te vervallen. Want @Dave  & @Erik P vertellen dat er niet even bij...

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24248Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7786Likes

@DON PAPA  heb hem in me Macro aangepast voor de volgende keer.

Dank je voor je oplettendheid 😊, alleen de activatiekosten had ik wel vermeld.

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

@DON PAPA  Ik heb geen lopende korting en mijn abonnement is gewoon maandelijks opzegbaar gebleven.  Die €19,95 behandelingskosten vindt ik geen probleem, want tenslotte maakt Ziggo verzendkosten voor zowel de levering van de Next Mini als de retourzending van de oude Next.  

DON PAPA

Level 17
  • 3978Posts
  • 62Oplossingen
  • 3408Likes

Die 19,95 snap ik ook helemaal, en zou ik zelf ook zonder problemen over hebben voor een omruil. Maar aangezien ik ook nog een korting heb lopen van 9 maanden voor 50% is deze omruil voor mij totaal niet interessant. Vandaar dat ik je daar even op attendeerde, want voor hetzelfde geld had jij ook nog een korting lopen, waardoor een omruil niet interessant was geweest 😉

alfredo 71

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

wil hem ook omruilen

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24248Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7786Likes

@alfredo 71  schreef:

wil hem ook omruilen

Misschien kan @Erik P  hem voor je omruilen. 

Media Box Next kan worden omgeruild voor de Media Box Next Mini (Het kan zijn bij omruilen dat er éénmalig € 19,95 activatiekosten in rekening worden gebracht en eventuele kortingen komen te vervallen, dit is afhankelijk van de situatie)

Dit topic en als je gegevens compleet in het profiel staan,
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

dan komt er een Ziggo medewerker binnen paar dagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen afwachten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

Hi @alfredo 71

Het is zeker mogelijk om je pakket aan te passen naar hetzelfde pakket, maar dan i.c.m. de Mediabox Next Mini. De prijs en inhoud van je abonnement blijft hierbij ongewijzigd, maar wel wordt er eenmalig € 19,95 berekend voor het omruilen. Als je wilt kan ik het voor je in orde maken, dan geef je maar een gil 🙂 

alfredo 71

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

graag alvast bedankt😍

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

In orde gemaakt hoor @alfredo 71. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next Mini. Alvast veel (kijk) plezier ermee! 

De Mediabox Next ontvangen we graag retour. Je krijgt hier automatisch een retourdoos voor. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

alfredo 71

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

👍👍

streetbob

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

goedemorgen,kan ik ook mijn next omruilen voor de next mini?alvast bedankt

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1490Posts
  • 227Oplossingen
  • 623Likes

Hallo @streetbob , dat is zeker mogelijk om je pakket aan te passen naar hetzelfde pakket, maar dan met onze Nex Mini. De prijs en samenstelling van je abonnement blijft hierbij ongewijzigd. Er wordt wel eenmalig € 19,95 berekend voor het omruilen. Als ik dit voor je in orde mag maken, laat het dan weten in een reactie.

Wat een leuke gebruikersnaam heb je gekozen. Is deze mogelijk bedacht aan de hand van "The streetcat named Bob" ? Wij zijn altijd  nieuwsgierig naar de reden van de nicknames van onze gebruikers.

kidd

Level 7
  • 163Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes

Ik zou ook graag mijn mediabox next willen omruilen voor de mini next

kidd

Level 7
  • 163Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes

Zou een van de Ziggo mensen voor mij kunnen regelen om mijn Mediabox next om te ruilen voor de next mini.

MR_CHIP

Level 19
  • 12715Posts
  • 137Oplossingen
  • 4290Likes

moderators komen vanzelf langs momenteel duurt dan ongeveer 2-3 dagen

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24248Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7786Likes

@kidd  Ik zal even een Ziggo Moderator op de hoogte brengen, kan inderdaad wegens drukte even duren, maar dan weet je wel dat het gevraagd is voor je.

Houd wel rekening met volgende @kidd 

Media Box Next kan worden omgeruild voor de Media Box Next Mini (Het kan zijn bij omruilen dat er éénmalig € 19,95 activatiekosten in rekening worden gebracht en eventuele kortingen komen te vervallen, dit is afhankelijk van de situatie)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic