1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

Next omruilen voor Next Mini

Nu de Next Mini voor alle TV pakketten mogelijk zijn. 

Ik zou graag mijn Standaard Next willen omruilen voor de Next Mini.

Eventuele standaard omruilkosten is geen bezwaar.

Ik bezit voor onze slaapkamer al reeds een Next Mini Extra en deze wil ik uiteraard normaal behouden.

Mijn pakket is TV Compleet & Internet Start en dat blijft ook zo.

Ik hoor graag of dit mogelijk is. 

Oplossing
114 Reacties 114
Pineapple

Level 16
  • 1917Posts
  • 186Oplossingen
  • 792Likes

Het beleid omtrent het omruilen/wisselen van de Mediabox Next naar de Mediabox Next Mini of andersom is aangepast. Is eerder vandaag bevestigd door @Mariska in het topic https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-Mini-issues/td-p/1133056:

250babbe-8871-4743-9531-64c754f78b2a.jpg

 

MR_CHIP

Level 19
  • 12711Posts
  • 137Oplossingen
  • 4289Likes

jammer gelukkig ben ik al enige tijd vanuit een next naar een next mini gegaan 

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

@Pineapple  schreef:

Het beleid omtrent het omruilen/wisselen van de Mediabox Next naar de Mediabox Next Mini of andersom is aangepast. Is eerder vandaag bevestigd door @Mariska in het topic https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-Mini-issues/td-p/1133056:

Pineapple_0-1675440724785.png

 


Duidelijk …. Ik was hier nog niet van op de hoogte van deze nieuwe beslissing van Ziggo. Als TS zal ik dit topic als opgelost instellen.

De reactie van @Dave  was dus juist. 

wewanl

Level 16
  • 2462Posts
  • 23Oplossingen
  • 946Likes

Ik vind het wel erg klantonvriendelijk van Ziggo naar de bestaande klanten. 

Je moet je huidige klanten koesteren. 
Met dit gedrag jaag je klanten weer weg!

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

@wewanl  schreef:

Ik vind het wel erg klantonvriendelijk van Ziggo naar de bestaande klanten. 

Je moet je huidige klanten koesteren. 
Met dit gedrag jaag je klanten weer weg!


Dit soort reacties zijn we langzamerhand wel gewend van je 😴🙄

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Buurman,

Ik ben het volledig eens met @wewanl .

Hopelijk is deze wijziging niet definitief, tijdelijk prima, maar definitief zou ik wel erg jammer vinden.

De keuze tussen Next en Next mini is nou net een positief verschil met andere providers vind ik zelf.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24246Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

Nope ik maak geen grapjes @wewanl  

Had alleen even handig geweest als er een Topic was geweest.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24246Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

@Pineapple  dank je omdat het nog geen openbare topic was en Mariska de link die jij hebt geplaatst verklaart wat we hebben meegekregen. Dank je voor je mede hulp. Heb nu ook 2 topic's met Bron erbij gezet.

 

De Topic's vind je hier:

Media Box Next Mini omruilen voor Media Box Next kan niet meer 

 

Media Box Next Omruilen voor een Media Box Next Mini niet meer 

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

@Verwijderd account  schreef:

@Buurman,

Ik ben het volledig eens met @wewanl .

Hopelijk is deze wijziging niet definitief, tijdelijk prima, maar definitief zou ik wel erg jammer vinden.

De keuze tussen Next en Next mini is nou net een positief verschil met andere providers vind ik zelf.


Ik ben het met beide kanten eens.

De teleurstelling van de klant kan ik me goed voorstellen, maar snap ook de (tijdelijke) maatregel m.b.t. de omruiling Next - Next Mini wel. Ook ik zelf heb als TS dankbaar gebruik gemaakt van die mogelijkheid en hoop dat die mogelijkheid tot omruiling snel weer terug komt. 

Als de reactie van een ander dan W…. was geweest dan had ik überhaupt niet eens gereageerd !!

Soms komt je die constante negativiteit en geklaag gewoon een keer de strot uit. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Buurman,

Snap ik goed hoor, geklaag maakt ook niet gelukkig🙂

Alleen denk ik dat Ziggo dit beter voor had kunnen zijn door een flinke voorraad nexten en next mini's te hebben.Maar wellicht was dit niet mogelijk, Arris blijkt niet de betrouwbaarste leverancier en chiptekort speelt natuurlijk ook nog.Als er echt een tekort was, snap ik deze stap ook, mensen met een defecte box hebben uiteraard voorrang.

 

Ik hoop alleen wel dat dit in de toekomst weer mogelijk word als er geen voorraad-probleem meer is.En dan ook graag dat mods dit gewoon kunnen regelen.Is toch wat makkelijker dan steeds doorverwijzen naar retentie.

wewanl

Level 16
  • 2462Posts
  • 23Oplossingen
  • 946Likes

Hallo Jocola. Ik heb niet gevraagd aan jou om mijn reacties in een hokje te duwen. Het is nogal makkelijk om mensen die kritisch zijn en bedenkingen hebben bij bepaalde keuzes, af te schilderen als klager en negatief. 
Ik ervaar jouw reactie als grensoverschrijdend. Ik hoop dat je hiermee stopt.

Buurman
Topicstarter
Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

@wewanl  schreef:

Hallo Jocola. Ik heb niet gevraagd aan jou om mijn reacties in een hokje te duwen. Het is nogal makkelijk om mensen die kritisch zijn en bedenkingen hebben bij bepaalde keuzes, af te schilderen als klager en negatief. 
Ik ervaar jouw reactie als grensoverschrijdend. Ik hoop dat je hiermee stopt.


Ik geef gewoon mijn mening en daar laat ik het bij.👋

De term “grensoverschrijdend”  begon me nog net niet op de lachspieren te werken, want als je tegenwoordig een scheetje laat in de supermarkt ben je al grensoverschrijdend bezig. 😂

wewanl

Level 16
  • 2462Posts
  • 23Oplossingen
  • 946Likes

Jouw lachspieren interessen mij niet , Jocola.!
Wel dien jij je afzijdig te houden van kwalificaties van meningen van anderen. Ik zeg ook niet tegen anderen als ze een andere visie er op nahouden dat het lijkt of ze tot hun ellebogen ergens inzitten. 
Het hoort hier een veilige omgeving te zijn voor ieder forumlid en jouw opstelling helpt daar zeker niet aan mee. 

MR_CHIP

Level 19
  • 12711Posts
  • 137Oplossingen
  • 4289Likes

jongens laten we het gezellig houden al dit gedrag naar elkaar toe

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11959Posts
  • 912Oplossingen
  • 4620Likes

Hi all,


@Buurman, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook al vind jij dat negatief. Je reactie richting @wewanl is provocerend en daarmee maak je het er niet beter/gezelliger op. Dat je een wederreactie krijgt, had je ook kunnen verwachten. Je reactie komt niet ten goede van dit topic. Ik vraag dan ook om hiermee te stoppen en on-topic te blijven. 

Iedereen heeft recht op een mening over onze producten en diensten en daar hebben we geen enkele moeite mee. Het hoeft alleen niet op de man gespeeld te worden, wat ik hier wel zie gebeuren. Ik verwijder de laatste berichten vanaf @MR_CHIP zijn post en vraag jullie bij dezen om allen respectvol met elkaar om te gaan. 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic