1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Next omruilen voor Next Mini

Nu de Next Mini voor alle TV pakketten mogelijk zijn. 

Ik zou graag mijn Standaard Next willen omruilen voor de Next Mini.

Eventuele standaard omruilkosten is geen bezwaar.

Ik bezit voor onze slaapkamer al reeds een Next Mini Extra en deze wil ik uiteraard normaal behouden.

Mijn pakket is TV Compleet & Internet Start en dat blijft ook zo.

Ik hoor graag of dit mogelijk is. 

114 Reacties 114
wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Het energie verbruik is lager van de Mini tov de Next 

Rik 030

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Inderdaad wat @wewanl zegt @rias , bespaart energie en scheelt weer een kastje onder de tv 😊

Mduijm

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

@Vincent @Harold dank jullie wel. Ik zou graag voor de weg die Harold aangeeft willen gaan. Dan maar wat langer betalen voor 2 boxen.  

dus graag de Next omruilen voor de mini next en dan stuur ik daarna ze allebei wel weer terug. 

kan dat zo? En ja ik ga akkoord met de 19.95 voor omzetten. 

dank je wel,

 

martijn. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Bij deze besteld! De Mediabox Next wordt vervangen voor een Mediabox Next Mini. Je krijgt een bevestiging via mail. Als alles in orde is en in gebruik is, kunnen we de Extra Next Mini voor je opzeggen en kan je die ook terug sturen 🙂 Laat je het ons dan weten? @Mduijm

Mduijm

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Ik heb allerlei mailtjes gehad 🙂 dank je wel hiervoor! Ik koppel terug zodra alles draait. 

bedankt zover! 

hetstaat

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

@Carlien Zou het ook nog lukken om voor mij de Mediabox Next om te ruilen voor de Mediabox Next Mini? Ik ben er van op de hoogte dat er eenmalig 19,95 in rekening wordt gebracht, dat is akkoord. 

 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

Koen

Mduijm

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Hoi @Carlien ,

 

Ik heb de mediabox vandaag ontvangen en aangesloten. Grappig te zien dat hij het MAC address van de andere next mini overneemt waardoor het gelijk begon te werken 😉 Ik denk dat ik nu snap waarom men de Mac address niet op het apparaat zet of op een sticker.. wellicht een tip voor anderen om te weten.. 

 

Maar de mediabox Next + extra Next Mini mogen nu terug, ze liggen klaar voor de retour 😉

 

Het ging weer lekker soepel! top!!!

 

Bedankt,

Martijn

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Die Next mini is wel een doorslaand succes he!

Ik vraag me af wie er straks nog een gewone Next wil. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik denk zelf niet veel mensen 

de next mini is echt een verademing 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Mduijm 

 

Je kan je Media Box Next en Mini ook terug sturen via PDF die kan je uitprinten, zet je Naam, Postcode en Huisnummer en in een passende doos plak je het printje en zo kan het ook.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
 

Wanneer terugsturen?

We ontvangen de apparatuur graag terug binnen 14 dagen na het ingaan van de wijziging, verhuizing of opzegging. Heb je opgezegd via de overstapservice? Dan start de 14 dagen retourtermijn zodra de overstap en/of nummerovername volledig is afgerond.

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@wewanl  en @MR_CHIP 

De Mini is voor slaapkamer op zich een doorslaand succes maar voor hoofd box vind ik dat ie te traag is en sommige apps ook.

Daarom Kan je beter een Next Box als hoofd box hebben en een Mini als 2e box, dat is mijn bevinding, de Next blijft op COAX en internet.

 

En wat @DON PAPA  aangeeft met zijn Google dat had ik ook zo ingesteld, nu helaas niet meer want de Mini reageert niet op. Ik zou er ook voor kiezen 1 Next als Hoofd Box en Mini als slaapkamer of ergens in kamer van kids of waar je die wilt hebben.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@wewanl Schreef: Ik vraag me af wie er straks nog een gewone Next wil. 

 

Ik, want de gewone Nextbox, kan ik via mijn Homey met Google Assistant bedienen, zo hoef ik nu bijvoorbeeld alleen maar te zeggen "hé Google NPO1" als ik de afstandbediening even niet bij de hand heb, en de Homey zet de Nextbox op NPO1 (of welk kanaal ik ook maar noem). En dat kan "nog" niet met de NextMini, daarom hou ik het voorlopig wel bij de  Nextbox 😉

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ach ieder zijn ding ik heb juist de hoofdbox next ingeruild voor de next mini

CASZZ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*Gil* 👻 Ik wil dit ook graag! Ik had al een mailtje naar de klantenservice gestuurd, voordat ik hier keek.

En de € 19,95 is natuurlijk dikke prima 👌  

 

Cas.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

waarom een goede box zonder vertraging omruilen voor iets wat afhankelijk is van internet en achterloopt op coax.. ik houdt lekker mijn arris next 😄

sde_leeuw

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou ook graag onze next willen omruilen voor een next mini i.v.m. verplaatsen van de tv naar plek waar geen coax ligt. Ik ben akkoord met de 19,95 activatiekosten.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@sde_leeuw  helaas is het niet meer mogelijk om de Next om te ruilen voor de Next Mini en kan dit helaas niet gedaan worden.

Alleen als de Media Box Next defect is, dan is dit mogelijk. 

Dit is door Medewerker aan ons vermeld.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Nou breekt mijn klomp!

Ik heb hier tientallen verzoeken gehonoreerd gezien van klanten die de Next omgeruild wilden hebben voor een Mini,

Maak je nu een grapje, Dave?

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wat voor onzin is dat opeens

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

——— opgelost !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic