Goedendag.
Ik heb momenteel een gewone Next extra op mijn slaapkamer en die zou ik graag willen omruilen voor een Next Mini.
Hoor graag of dat kan. Voor de rest geen wijzigingen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marc66
Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Ja, dit kan! Als je wilt kan ik de Extra Mediabox Next á € 5,- per maand wijzigen naar een Extra Mediabox Next á € 4,- per maand. Geef je een gil als ik de wijziging voor je mag doorvoeren?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Marc66
Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Ja, dit kan! Als je wilt kan ik de Extra Mediabox Next á € 5,- per maand wijzigen naar een Extra Mediabox Next á € 4,- per maand. Geef je een gil als ik de wijziging voor je mag doorvoeren?
ja graag en bedankt!
Bij deze voor je in orde gemaakt @Marc66. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail 🙂
Ontvangen, geinstalleerd en werkt perfect. Top! Bedankt.
Kan ik mijn huidige HOOFD media Next ook omruilen voor een Mini exemplaar?
als het goed is moet dat zeker mogelijk zijn
ik heb de next mini ook als hoofdbox
moderator komen vanzelf weer hier langs om het te regelen voor je 😉
Dat zou mooi zijn. Ben benieuwd
@Marc66 heb je hierdoor nog extra kosten gekregen of is het gratis omgeruild
@Cecilia zijn er ook kosten aan verbonden bv aansluit kosten of is het gratis omruilen ?
Ik heb niets gehoord over eventuele kosten..
oke dank je wel
Moet ik gewoon wachten of een nieuw topic openen?
@Marc66 Ik kan zonder problemen je pakket ook omzetten zodat je een Mediabox Next Mini ontvangt als hoofdbox, hiervoor wordt wel eenmalig € 19,95 in rekening gebracht, laat maar weten of dit akkoord is dan maak ik het voor je in orde 🙂
prima.
Top, bij deze is het geregeld! (Alvast) een fijn weekend!
Dank je voor de snelle reactie. Ook een fijn weekend!
Hoi Cecilia,
Ik begrijp dat ik via jou mijn hoofd mediabox Next kan omruilen voor de Next Mini. Kosten 20€. Maar blijft mijn pakket dan precies hetzelfde?
Dat klopt hoor, @creurs
Pakket blijft verder het zelfde. Zal ik hem voor je omzetten?
Dag Jiri,
Ja graag het gaat dus alleen om het omwisselen van de Next naar de Next Mini.
Hoe gaat dat verder in zijn werk?
Ja klopt, enkel de box wordt omgeruild.
Helemaal goed. Ik stuur je de nieuwe mediabox. Deze mag je aansluiten en de oude mag je vervolgens terug sturen.
In de bevestiging staat alles nog even uitgelegd. Dit moet goedkomen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.