Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb vandaag de Next Mini geïnstalleerd en deze deed het eerst niet. Ik had het klittenband op de achterzijde van de tv geplakt en de Next Mini hierop bevestigd, maar de Next Mini deed het niet. Toen ik alle kabels controleerde en de Next Mini even plat neerlegde achter de tv, deed hij het opeens wel.
Daarna weer vast geplakt op het klittenband, maar dan stopt hij er weer mee. Ook als ik de Next Mini rechtop houd, stopt hij ermee. De kabels zitten goed aangedrukt dus daar ligt het niet aan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Theo1964. Welkom hier!
Dit klinkt als een kapot apparaatje. Wel een gekke, dit heb ik nog niet eerder gehoord!
Ik ben benieuwd naar de vragen die hier nog gesteld zijn, maar het is me wel duidelijk dat je "gewoon" een nieuw apparaat nodig hebt in dit geval, dus deze doe ik gelijk voor je op de post zodat je zo snel mogelijk alsnog gebruik kunt maken van de tv zoals dit bedoelt is.
Laat je weten hoe het gaat? 🙂
Dag @Theo1964
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Goed dat u deze melding doet, volgens mij is de Next Mini juist ontworpen om uit het zicht achter uw TV te klitten. (Beetje vreemd werkwoord.)
Als u de Mini horizontaal legt en u draait de Mini, op welk punt houdt-ie er dan mee op?
Is uw Mini via wifi-verbonden of via een netwerkkabel? Evengoed vreemd, maar als uw Mini via wifi is verbonden dan het zóú het kunnen zijn de de TV het wifi-signaal stoort.
Het natuurlijk ook zijn dat uw Mini gewoon defect is.
Hallo Wim,
Dank voor je reactie. Ik heb de Mini met de internetkabel verbonden. Als ik de mini oppak en hem ongeveer 45 graden kantelt, dan stopt hij ermee. Ik heb ook een andere internet kabel geprobeerd, maar het lijkt alsof de stroom wegvalt zodra ik de mini kantel.
Op zich geen grote ramp, ook achter de tv ligt hij veilig, maar als hij stuk is dan is dat denk ik wel een probleem.
Dag @Theo1964
Als uw Mediabox Mini defect is, dan wordt uw Mini natuurlijk vervangen. Waarschijnlijk komt er maandag een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.
Prettig weekend.
Ah geweldig!
Dank je wel voor de hulp en jij ook een prettig weekend!
Wat bedoel je met “stopt hij ermee”? Gaat het lampje op de Next mini dan uit? Mogelijk omdat hij dan geen stroom meer krijgt? Of gebeurt er iets anders?
Pak eens een andere USB kabel en doe die eens in het blokje en dan de Next Mini even laten liggen. En kijk of hij dan werkt. De USB kabels kan je ook bij Action kopen. De Mini doet het maar niet achter de TV leg hem even voor de TV.
Hey @Theo1964. Welkom hier!
Dit klinkt als een kapot apparaatje. Wel een gekke, dit heb ik nog niet eerder gehoord!
Ik ben benieuwd naar de vragen die hier nog gesteld zijn, maar het is me wel duidelijk dat je "gewoon" een nieuw apparaat nodig hebt in dit geval, dus deze doe ik gelijk voor je op de post zodat je zo snel mogelijk alsnog gebruik kunt maken van de tv zoals dit bedoelt is.
Laat je weten hoe het gaat? 🙂
Zoals Lycke zegt een defecte Next. Doet mij door jarenlange ervaring in electronica denken aan een “koude las”. Of te wel een breukje of haarscheurtje tussen een aansluiting en printplaatje van de Next.
Hallo Lycke,
Dank Voor de super snelle actie! Top!
Ik laat uiteraard even weten als ik de nieuw mini binnen heb en hem geïnstalleerd heb.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...