Sinds enige tijd bezit ik de next mini
top ding met mooi beeld
nu rest mij een vraag over de werking in het buitenland
Werkt deze ook in het buitenland
pik ga begin mei naar Spanje met vakantie
huisje gehuurd met alles erop en eraan
ik zat te denken om dan de mini mee te nemen om dan daar tv te kunnen kijken
werkt dit of niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heel simpel, deze werkt alleen in je eigen huis.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je daar internet van ziggo...nee....dan gaat het niet werken.
wel internet van ziggo dan gaat het werken.
Heel simpel, deze werkt alleen in je eigen huis.
@Seije017 in het verlengde van het voorgaande: de ZiggoGo TV app zal geïnstalleerd op een SmartTV buiten het eigen Ziggo-netwerk óók niet werken.
@Wim C. schreef:@Seije017 in het verlengde van het voorgaande: de ZiggoGo TV app zal geïnstalleerd op een SmartTV buiten het eigen Ziggo-netwerk óók niet werken.
En de “Ziggo GO TV” app op een “GoogleTV Chromecast”, AppleTV en Firestick werken ook niet buiten een Ziggo-netwerk.
Wat wel kan werken buiten een Ziggo aansluiting:
Alleen de “ZiggoGo” app op een smartphone of tablet werkt, en die kan eventueel via casten/airplay naar een chromecast of AppleTV, smartTV als daar niet de Ziggo GO TV app op is geïnstalleerd.
Of op een PC/Laptop “ZiggoGo.tv” website en dan via een HDMI kabel aan een TV of monitor aansluiten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.