1
Vraag
2
Reacties
BertAlert

Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Next mini volledige reset.

Hallo. Ik heb een nieuwe Next mini ontvangen ter vervanging van de vorige ivm beeldproblemen. Nu wil ik de nieuwe Next mini terugsturen maar daar staan vlgs mij nog al mijn inloggegevens mbt de streamingsdiensten (viaplay, netflix, youtube) op. Ik heb getracht de Next mini te resetten naar de fabrieksinstellingen, echter krijg ik steeds een foutmelding (cs 1011) en kom ik niet meerin het menu. Mijn vraag is of dit resetten alsnog gebeurt wanneer ik de Next mini opstuur? 

Gaarne uw hulp, alvast bedankt!!

Groeten, bert. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BertAlert
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Helemaal duidelijk, ik heb de oude Next mini inmiddels terug gestuurd, helemaal blij met het nieuwe exemplaar. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
BertAlert
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Sorry, het gaat natuurlijk over de oude Next mini, het exemplaar dat ik als eerste heb ontvangen. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61257Posts
  • 4157Oplossingen
  • 15515Likes

Kun je de mini tijdelijk aan een netwerkkabel hangen die via de stroomadapter verbonden kan worden met de mini?

Ik vermoed dat hij dan wel doorloopt.

BertAlert
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hij is bekabeld aangesloten, krijg hem niet aan de praat dus kan hem ook niet terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hoop eigenlijk te horen dat Ziggo hem bij ontvangst weer helemaal reset zodat in ieder geval al mijn inlogcodes er af zijn. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8535Posts
  • 545Oplossingen
  • 1965Likes

waarschijnlijk lukt resetten niet omdat die niet meer geactiveerd is,

zodra je de next mini retour heb gestuurd wordt die door Ziggo refurbished daarbij wordt de box ook terug gezet naar zijn

fabrieksinstellingen,

BertAlert
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Helemaal duidelijk, ik heb de oude Next mini inmiddels terug gestuurd, helemaal blij met het nieuwe exemplaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic