Next mini via Connectbox op AOP, met of zonder splitter?
Vraagje over de aansluiting op aop, pace box liep via verdeler POA-3IEC-NL maar nu een Next minibox gekregen en nu gaat alles dus via de data kabel.
Heb dus nu een loze aansluiting ,wel afgedopt met speciaal dopje.
Radio had ik nog wel maar nooit in gebruik eigenlijk.
Is die verdeler er beter tussen uit te halen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe minder ertussen zit, hoe minder kans op storingen.🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe minder ertussen zit, hoe minder kans op storingen.🙂
Dat denk ik ook welja, ik kwam natuurlijk aan het zoeken door dat geduvel met de nieuwe mini box.
Ging even paar dagen na ontvangst goed en opeens storingen en gekraak in beeld.
Dus alles eens nagelopen wat kon zijn, kabels nieuw geplaatst maar nog steeds storingen, blijkt het een algeheel probleem te zijn.
Maar toch bleef de gedachte over de verdeler..?
Die splitter kan er gewoon tussenuit. Die verzwakt het signaal alleen maar en zoals Ben al aangeeft "Hoe minder ertussen zit, hoe minder kans op storingen". Ik heb hem er gelijk met het opruimen van de oude box tussenuit gehaald.
Ik heb de splitter er tussenuit gehaald nadat ik een nieuwe kabel had besteld.
Van coax F naar F-connector M, want die had ik dus niet gekregen bij de omgewisselde connectboxbox in December j.l. .
Alles aangesloten en opnieuw alles opgestart, werkt prima.
Wat ook geholpen heeft bij de Next mini storingen is een herstart van smart TV.
Had na de CS2012 storing ook problemen met geluid , soundbar en afstandbediening.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.