1
Vraag
2
Reacties
an 1

Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next mini via coax?

Ik lees dat je bij een alles in een start abonnement automatisch de next mini krijgt, ik wil echter geen internet/WiFi verbinding, maar gewoon verbinding met coaxkabel.

Kan dat met een next mini??

Ik vind WiFi te onbetrouwbaar.

Als dat niet kan houdt het op, want naar ik begrijp wordt de next niet bij dit abonnement  geleverd??Vind ik vreemd!

25 Reacties 25
wewanl
Expert
Expert
  • 1124Posts
  • 12Oplossingen
  • 343Likes

Als je een nieuwe smart tv koopt, kun je de meeste apps van het toestel zelf gebruiken. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 13697Posts
  • 601Oplossingen
  • 3849Likes

De Humax staat volledig buiten de apps op een smart TV. Deze box heeft geen apps in zich in tegenstelling tot de Next en de Mini.

Als  beeld kwaliteit van belang is niet beknibbelen.  Als uw budget het toelaat.

Als u de zenders van Ziggo wilt terugkijken kunt u uw huidige Chromecast blijven gebruiken. Of inderdaad kiezen voor het nieuwe model die kan inderdaad samenwerken met de Samsung.

an 1
topicstarter
Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal top!

Hopelijk heeft de humax geen negatief effect op de beeldkwaliteit van de nieuwe tv!

RoWi.
Expert
Expert
  • 13697Posts
  • 601Oplossingen
  • 3849Likes

@an 1  schreef:

Helemaal top!

Hopelijk heeft de humax geen negatief effect op de beeldkwaliteit van de nieuwe tv!

Dat verwacht ik niet, eerder andersom, de nieuwe TV zal mogelijk de kijkbeleving verbeteren.

an 1
topicstarter
Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zolang die het doet, is het goed, daarna zien we wel verder.

Ik wilde in eerste instantie een nieuwe decoder, vanwege 4k, maar of dat nou zoveel meer bijdraagt betwijfel ik.Ik dacht dat dat moest omdat het ook een 4k tv is.

Wat tv betreft ga ik er zeker op vooruit.

RoWi.
Expert
Expert
  • 13697Posts
  • 601Oplossingen
  • 3849Likes

Hoewel andere klanten hier een andere kijk op hebben.  Ik blijf liever realistisch meer pixels zal op een groter formaat TV schelen, maar wat ik al aangaf de zenders die Ziggo doorgeeft zijn geen 4K dus laat de TV het werk maar doen, daar is echt geen andere box voor nodig en geen ander abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic