1
Vraag
2
Reageer en help mee
G.E.

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next mini vervanger voor Digitenne

Goede morgen, in afwachting  van ons nieuwe Ziggo pakket ,  Ben ik me aan het inlezen wat straks allemaal  nog meer kunnen dan nu bij KPN. Wij hebben onder anderen  een vervanger voor onze zo fijne Digitenne op ons bootje aangevraagd .Dit kastje een next mini ofzo zouden we voor onze tweede tv thuis en op ons bootje kunnen gebruiken.  Loskoppelen en meenemen naar de boot en vervolgens draadloos zonder antenne verder kijken mogelijk sinds medio april. Maar ik kan deze mogelijkheid nergens terugvinden op jullie site. Het zal toch niet hè allemaal gebakken lucht zijn wat me is verteld bij het verkooppraatje.

 

24 Reacties 24
G.E.
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu gaan ze het nog gekker maken krijg net na het toezeggen van annuleren van het contract dit mailtje.

 

 

 

Klantnummer: *verwijderd door moderator*

Kenmerk: TMPLT570_NL

 
 

 

 

Overstappen: nog even zelf opzeggen

 

 

 

 

 

 

 
Beste mevrouw, meneer Verwijderd door moderator,



U liet ons weten liever zelf uw opzegging te regelen bij uw huidige provider. Om verwarring te voorkomen hebben we daarom ons overstapverzoek bij uw huidige provider geannuleerd. Uw bestelling bij ons loopt gewoon door. De apparatuur komt op 01-06-2022. Voor deze datum sturen we u nog een e-mail met een track trace code van het pakket.


Nog een vraag?
Wij zijn online dag en nacht open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Bekijk onze contactgegevens.

Fijne dag,

Marcel de Groot
Directeur Consumentenmarkt








Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd aan de Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR in Utrecht. KvK 37026706, BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.




Wat vindt u van deze e‐mail?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zeer ontevreden

Zeer tevreden

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Dit lijkt wel te kloppen met wat de moderator gemeld heeft. Opzeggen van Ziggo moet je zelf doen. Het proces om een nieuw abonnement aan te gaan is al gestart en kan niet zomaar gestopt worden. Dan gaat er vaak nog meer mis.

Bel met het nummer dat genoemd is en leg het voor bij die mensen. Die weten wat er speeld en zullen het op de juiste manier ingedaan kunnen maken.

 

Haal in het vervolg wel je eigennaam en andere prive gegevens uit je bericht.

Je kunt dat nu nog zelf doen. Als het bericht ouder is dan een uur kan het niet meer. Dan moet een moderator dat doen.

G.E.
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie, het schijnt dat 14 dgn bedenktijd pas ingaat op de dag dat de router is afgeleverd, daar is jurisprudentie over. Tevens wil ik aan de moderator vragen die bijlage met naam te verwijderen. Bedankt voor hulp en inzichten.

 

G.E.
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede morgen ik kreeg de vraag of ons probleem naar behoren is opgelost.

Gisteren weer uiterst correct/ vriendelijk te woord gestaan. We zouden de aflevering van het pakket moeten weigeren. Ons abonnement is ontbonden aan de Ziggo en Vodafoon kant. De KPN is bericht  dat we bij hun blijven. Maar we hebben enkel nog mondelinge toezeggingen. De E-mail met de bevestiging  kon tot 3 dagen duren. Dus wachten we nog even af. Zodra dit binnen is laat ik het weten. Zelf de verkoper van het pakket belde om zijn excuus aan de bieden voor deze fouten. Dus het klinkt voor ons allemaal veelbelovend.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @G.E.,

 

Het is allemaal wat geklungel geweest, lees ik wel. Daarvoor mijn oprechte excuses, ik kan mij voorstellen dat dit je nu meer stress heeft bezorgd dan je ooit had verwacht. Gelukkig is het nu bijna ten einde. 

 

Ik zie dat je gisteren ook nog even gebeld hebt met de klantenservice en dat ze daar ook hebben aangegeven dat je abonnement al gestopt is. Dat zie ik ook terug. Je abonnement staat op inactief, producten hebben nooit actief gestaan en zijn direct gecancelled. Vandaag ontvangen wij (volgens de Track & Trace) de apparatuur terug. Daarmee is het dan ook afgesloten.

 

Het kan zijn dat je dan nog een automatische mail krijgt. Mocht je daar vragen over hebben, kun je altijd hier aan de bel trekken. Ik help je dan graag :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic