Binnenkort geef ik een WK feestje en wil meerdere monitoren instellen, maar heb nu wat vragen. Ik heb 2x een mini next ter beschikking.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tegenwoordig in het digitale tijdperk loopt niets meer volledig gelijk.
De enige manier om synchroon beeld te krijgen is met een HDMI splitter.
Over het algemeen is internet iets trager dan coax. Dus de mini is iets later dan de next.
Ik snap dat er wat vertraging is maar met normale next thuis is dat een seconde of 2 of wel 5 seconde.
Zoals je al zelf zegt zit een vertraging op de mini. Wifi kan je probleem van buffering krijgen. Next mini werkt niet met een andere provider.
2-3 seconden ofzo, heb ze helaas niet beiden om het te testen. je zou het voor de grap zelf is moeten doen. de next loopt in ieder geval altijd voor op de mini
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.