Ik heb een Next Mini, deze heeft nog versie 4.42
Inmiddels is 4.43 al een tijdje uit en zou deze uitgerold moeten zijn (woon in regio Zuid Holland).
Uit de update omschrijving maak ik op dat de update wordt geinstalleerd zodra de Next mini in standby mode gaat... Ik zet mijn Next Mini altijd volledig uit (net als mijn tv) als ik geen tv kijk. Dat wil zeggen: stop de stroomtoevoer. Dat doe ik omdat ik geen sluipverbruik wil.
Vermoedelijk komt de Next Mini nooit in standby mode.
Vraag:
hoe kan ik updates van de Next Mini ontvangen zodra deze beschikbaar zijn? Ik heb gekeken maar ik zie geen optie in de menustructuur om handmatig te controleren op updates.
Ik hoor het graag.
M.G.
Ik zet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Uiteindelijk zal de update na het aanzetten geïnstalleerd worden.
Er is geen reden om de mini stroomloos te maken. Die 0.5w merk je echt niet als je hem in eco mode zet.
Het is geen XL.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Uiteindelijk zal de update na het aanzetten geïnstalleerd worden.
Er is geen reden om de mini stroomloos te maken. Die 0.5w merk je echt niet als je hem in eco mode zet.
Het is geen XL.
Wil je de software update nu al ontvangen dan kun je een fabrieks herstel doen via een van de menu's. Je raakt niets kwijt asn opnames en dergelijke. Alleen je login van de Apps. Daar moet je je opnieuw aanmelden
Op een gegeven moment (na enkele dagen/weken?) wordt een update geforceerd uitgevoerd, zal gebeuren op een moment dat de tv net iets spannends laat zien.
***niet relevante tekst verwijderd***
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.