1
Vraag
2
Reacties
RETbuzz

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next mini: opnemen en later terugkijken?

Kan je met de next mini ook opnemen en later terugkijken? Of is er alleen de mogelijkheid om tot 2 dagen terug te kijken? Dat antwoord kan ik (tot op heden) nergens terugvinden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@RETbuzz  schreef:

sorry ben hier voor het eerst wellicht maak ik een paar foutjes, Ik heb dus TV COMPLETE NEXT


U bent voor het eerst op de community begrijp ik, u bent mogelijk al wel langer Ziggo klant.

Eerder werdt bij TV Compleet een Mediabox XL geleverd, dat is sinds ergens vorig jaar standaard een mediabox Next geworden. Met beide boxen is opname via de Cloud en Replay (terugkijken) mogelijk.

 

Als u de Next Mini als tweede ontvanger wilt bestellen kan daar hetzelfde mee als uw huidige mediabox.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat kan, maar is afhankelijk van je abonnement. Terugkijken gaat zelfs tot 7 dagen.

 

Bij het start pakket is opnemen en terugkijken tot 7 dagen niet mogelijk.

 

Internet en TV pakketten vergelijken | Ziggo

 

Steefb_0-1652565922543.png

 

RETbuzz
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb

 

 TV Standard

RETbuzz
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb TV Standard

RETbuzz
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sorry ben hier voor het eerst wellicht maak ik een paar foutjes, Ik heb dus TV COMPLETE NEXT

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Bij complete wordt niet de mini next geleverd maar de gewone next.

 

Ziggo pakketten vergelijken - kies nu je pakket | Ziggo

Bij Start krijg je de Next Mini (4K) geleverd, bij Complete, Max en Giga krijg je de Mediabox Next (4K). 

 

Steefb_0-1652567409902.png

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@RETbuzz  schreef:

sorry ben hier voor het eerst wellicht maak ik een paar foutjes, Ik heb dus TV COMPLETE NEXT


U bent voor het eerst op de community begrijp ik, u bent mogelijk al wel langer Ziggo klant.

Eerder werdt bij TV Compleet een Mediabox XL geleverd, dat is sinds ergens vorig jaar standaard een mediabox Next geworden. Met beide boxen is opname via de Cloud en Replay (terugkijken) mogelijk.

 

Als u de Next Mini als tweede ontvanger wilt bestellen kan daar hetzelfde mee als uw huidige mediabox.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic