1
Vraag
2
Reacties
Michel2

Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next mini niet compatibel met universele afstandsbedieningen

De next mini werkt niet met mijn universele afstandsbediening van Logitech Harmony. Dit omdat de Logitech met IR (infra-rood) werkt en de next mini met RF (radio-frequentie) Is hier een oplossing voor?

De klantenservice van Logitech heeft het over hex pronto codes die zij zouden kunnen invoeren in hun database waarna de next mini (Arris VIP5002W) compatibel is met hun afstandsbedieningen. Wie weet hier meer van af?

Wie kan mij uitleggen wat die codes zijn en waar ik ze kan vinden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 14653Posts
  • 644Oplossingen
  • 4230Likes

Zoals genoemd ook met die hex codes ben je er niet ik ken geen Logitech afstandsbediening die met Bluetooth/RF werkt.

We kunnen de Mini ook via de Ziggo Go app aansturen, mede omdat bijna alles wat nu op de markt komt via apps wordt bediend is Logitech uit die markt gestapt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Visser_
Expert
Expert
  • 1711Posts
  • 53Oplossingen
  • 632Likes

Dag @Michel2 ,

De mini werkt via Bluetooth😉

Er is niet echt een oplossing.Je zou de next mini kunnen omruilen voor een next, dat kost je alleen wel 19,95 eenmalig.De gewone next heeft wel IR.

RoWi.
Expert
Expert
  • 14653Posts
  • 644Oplossingen
  • 4230Likes

Zoals genoemd ook met die hex codes ben je er niet ik ken geen Logitech afstandsbediening die met Bluetooth/RF werkt.

We kunnen de Mini ook via de Ziggo Go app aansturen, mede omdat bijna alles wat nu op de markt komt via apps wordt bediend is Logitech uit die markt gestapt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic