1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Snaerfy

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Next mini ipv next

Beste,

Ik zou graag mijn mediabox Next willen ruilen voor een Next Mini. Is dit mogelijk? Mvg Snaerfy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Snaerfy, wat leuk dat je de mediabox Next wil omruilen voor de mediabox Next mini. Ik ga dit voor je in orde maken. Binnen 2-3 dagen heb je de nieuwe mediabox in huis. Je ontvangt een bevestiging en een Track and Trace per e-mail. 

Bekijk in context

20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Dag @Snaerfy ,

Jazeker, dat is mogelijk.Maar dat kost je wel eenmalig 19,95 en er is momenteel een wat langere wachttijd door een lage voorraad.

Snaerfy
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

De kosten zijn geen probleem!

Verwijderd account
Niet van toepassing

Top, dan komt er binnen een paar dagen een medewerker die het voor je in orde kan maken.

John M.

Level 7
  • 170Posts
  • 2Oplossingen
  • 54Likes

Ik zou even bellen met de klantenservice. 
Dit heb ik ook een aantal weken geleden gedaan.

Binnen een paar dagen had ik de Next mini in huis, retourdoos ontvangen en reguliere Next terug gestuurd.

Zonder hiervoor extra te betalen.  

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

Om maar even even in huis te vallen

Media Next kan worden omgeruild voor de Media Box Next Mini

(Het kan zijn bij omruilen dat er éénmalig € 19,95 activatiekosten in rekening worden gebracht en eventuele kortingen komen te vervallen,

dit is afhankelijk van de situatie)

Wegens drukte kan het even duren voor er een Ziggo Medewerker zich meld in het topic maar ik heb topic doorgegeven en is vermeld.

Dus het is niet gezegd dat er kosten verbonden zijn zoals @Verwijderd account  zegt. Het kan ook kostenloos, maar daarvoor kent een Ziggo Medewerker je gegevens beter bekijken en inzien dan wij als klant die een klant probeert te helpen. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Oké, bedankt @Dave .

Dacht dat bij een omruil zonder defecte of verouderde apparatuur het altijd 19,95 kost, maar blijkbaar is dat ook van andere dingen afhankelijk.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

Nee ruilen of omruil komen er geen kosten bij, mits je een upgrade gaat uitvoeren, dan kan dit dus wel of je in je jaarcontract gaat upgraden, dan kan er kosten in rekening worden gebracht.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Snaerfy, wat leuk dat je de mediabox Next wil omruilen voor de mediabox Next mini. Ik ga dit voor je in orde maken. Binnen 2-3 dagen heb je de nieuwe mediabox in huis. Je ontvangt een bevestiging en een Track and Trace per e-mail. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

Dank je voor oppakken @Lotte 

Snaerfy
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dank je @Lotte 

@Lotte Door alle berichten is het mij nu onduidelijk of er wel of geen kosten aan verbonden zijn. Is het waar wat @Dave zegt? Er is enkel sprake van omruilen, geen upgrade.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@Snaerfy Terechte vraag! De kosten worden zoals @Dave en @Verwijderd account al aangeven wel in rekening gebracht. Dit heeft er mee te maken dat er geen problemen zijn met jouw huidige mediabox en dat er geen sprake is van een upgrade. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

@Lotte  Dan heeft TS toch geen kosten ze gaat van bestaande Next naar een Mini, Abonnement blijft hetzelfde, dan is dit toch kosteloos. Zonder activatie kosten. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@Dave Nee, het gaat hier om de wissel van apparatuur zonder dat de oude apparatuur niet voldoet of niet meer naar behoren werkt. We brengen de activatiekosten dan wel in rekening. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

Oke helder @Lotte  😊 dank je wel 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@Dave Graag gedaan 🙂 

Snaerfy
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Lotte dank je voor je uitleg en snelle hulp. Ik neem aan dat ik ook een bevestiging per mail ontvang of niet? 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@Snaerfy Geen dank! Ja dat klopt helemaal, die ontvang je binnen een uurtje. 

Snaerfy
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Lotte Ik denk dat er iets fout gegaan is. Ik heb nog geen mail

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen