Beste,
Ik zou graag mijn mediabox Next willen ruilen voor een Next Mini. Is dit mogelijk? Mvg Snaerfy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Snaerfy, wat leuk dat je de mediabox Next wil omruilen voor de mediabox Next mini. Ik ga dit voor je in orde maken. Binnen 2-3 dagen heb je de nieuwe mediabox in huis. Je ontvangt een bevestiging en een Track and Trace per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Snaerfy ,
Jazeker, dat is mogelijk.Maar dat kost je wel eenmalig 19,95 en er is momenteel een wat langere wachttijd door een lage voorraad.
De kosten zijn geen probleem!
Top, dan komt er binnen een paar dagen een medewerker die het voor je in orde kan maken.
Ik zou even bellen met de klantenservice.
Dit heb ik ook een aantal weken geleden gedaan.
Binnen een paar dagen had ik de Next mini in huis, retourdoos ontvangen en reguliere Next terug gestuurd.
Zonder hiervoor extra te betalen.
Om maar even even in huis te vallen
Media Next kan worden omgeruild voor de Media Box Next Mini
(Het kan zijn bij omruilen dat er éénmalig € 19,95 activatiekosten in rekening worden gebracht en eventuele kortingen komen te vervallen,
dit is afhankelijk van de situatie)
Wegens drukte kan het even duren voor er een Ziggo Medewerker zich meld in het topic maar ik heb topic doorgegeven en is vermeld.
Dus het is niet gezegd dat er kosten verbonden zijn zoals @Verwijderd account zegt. Het kan ook kostenloos, maar daarvoor kent een Ziggo Medewerker je gegevens beter bekijken en inzien dan wij als klant die een klant probeert te helpen.
Oké, bedankt @Dave .
Dacht dat bij een omruil zonder defecte of verouderde apparatuur het altijd 19,95 kost, maar blijkbaar is dat ook van andere dingen afhankelijk.
Nee ruilen of omruil komen er geen kosten bij, mits je een upgrade gaat uitvoeren, dan kan dit dus wel of je in je jaarcontract gaat upgraden, dan kan er kosten in rekening worden gebracht.
Goedemorgen @Snaerfy, wat leuk dat je de mediabox Next wil omruilen voor de mediabox Next mini. Ik ga dit voor je in orde maken. Binnen 2-3 dagen heb je de nieuwe mediabox in huis. Je ontvangt een bevestiging en een Track and Trace per e-mail.
Dank je voor oppakken @Lotte
@Lotte Dan heeft TS toch geen kosten ze gaat van bestaande Next naar een Mini, Abonnement blijft hetzelfde, dan is dit toch kosteloos. Zonder activatie kosten.
@Dave Nee, het gaat hier om de wissel van apparatuur zonder dat de oude apparatuur niet voldoet of niet meer naar behoren werkt. We brengen de activatiekosten dan wel in rekening.
Oke helder @Lotte 😊 dank je wel
@Dave Graag gedaan 🙂
@Lotte dank je voor je uitleg en snelle hulp. Ik neem aan dat ik ook een bevestiging per mail ontvang of niet?
@Snaerfy Geen dank! Ja dat klopt helemaal, die ontvang je binnen een uurtje.
@Lotte Ik denk dat er iets fout gegaan is. Ik heb nog geen mail
Dit is inderdaad niet helemaal goed gegaan, @Snaerfy
Ik heb het nu voor je in orde gemaakt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.