roheba

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Next mini ipv next

Beste Ziggo 

Ik zou graag mijn mediabox Next willen ruilen voor een Next Mini.

Hoe regel ik dat?

groeten 

Rob

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @herman.b,

 

Het is inderdaad niet mogelijk om deze om te ruilen. De Next en Next Mini bieden dezelfde TV-ervaring. Ik ben net als @anoniemforum vooral benieuwd naar de reden van je verzoek!

Bekijk in context

52 Reacties 52
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @roheba ,

Dat kan een moderator doen, maar kost zeer waarschijnlijk wel eenmalig 19,95.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @roheba 

Een Ziggo-moderator komt vandaag of morgen buurten in dit topic om een en ander voor u te regelen.

Houd er wèl rekening mee dat de Mediabox Next Mini geen optische aansluiting heeft en geen live-TV levert zoals de Mediabox Next.

Meer informatie.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Verwijderd account zeer waarschijnlijk kan en zal alleen een Ziggo-moderator informatie geven over wel of geen kosten. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Wim C.,

Klopt, ik geef aan ''zeer waarschijnlijk'', ik heb hier nog nooit gezien dat een omruil gratis is.Maar omdat ik er natuurlijk er niks over te zeggen heb, zet ik er zeer waarschijnlijk tussen.Dan is het duidelijk dat het ook kan zijn dat het gratis is.

 

Trouwens '' een moderator komt vandaag of morgen buurten'', waarom geven ze dit voorrang?Er zijn toch dingen die veel belangrijker zijn?Dit heeft m.i geen haast.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Verwijderd account "Trouwens '' een moderator komt vandaag of morgen buurten'', waarom geven ze dit voorrang?Er zijn toch dingen die veel belangrijker zijn?Dit heeft m.i geen haast."

 

Gezien de reacties in de diverse topics, komt een moderator de laatste tijd weer binnen een paar werkdagen in ieder topic langs, waar Ziggo aan zet is en dat is ook het doel van de moderators.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Verwijderd account schreef: “Trouwens '' een moderator komt vandaag of morgen buurten'', waarom geven ze dit voorrang?Er zijn toch dingen die veel belangrijker zijn?Dit heeft m.i geen haast.

Er zijn vast wel dingen die wèl of niet belangrijker zijn en meer of minder voorrang hebben. En we kunnen overal wel een dingetje van maken, maar gelukkig is het niet aan u of aan mij om te bepalen welk onderwerp meer of minder haast heeft.

Oh ja; vandaag of morgen is een beetje spreektaal. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Jullie hebben gelijk.

Mijn reactie kwam misschien ook niet zo aardig over, excuses. Heb even niet zo'n goed humeur door omstandigheden. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Verwijderd account geeft niks joh!

Knap dat je dit schrijft! 👍🏻

S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

Ik zou liever de MediaBox Next hebben/houden dan de Next Mini.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@S4R ik ben absoluut ook van de Mediabox Next, maar de keuze is natuurlijk aan @roheba.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @roheba

 

Wat leuk dat je interesse hebt in de Next box Mini.

Is er een specifieke reden waarom je liever de Mini wenst? Naast het feit dat hij kleiner is, en minder kabels gebruikt, zit er geen optische audio aansluiting op. Dat is wel iets om rekening mee te houden.

Wens je alsnog de Mini box, dan kan ik deze voor je bestellen maar rekenen we wel €19,95 activatiekosten.

Ga je hiermee akkoord? Dan hoor ik het graag.

roheba
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop dat de mini beter werkt met mijn philips 4K TV in combinatie met de Sonos beam.

Met de mediabox XL werkte dat allemaal soepel, maar met de Next is er vaak een probleem bij de opstart. Er gebeurt dan van alles zoals het geluid wat eerst via TV wordt afgespeeld en na een tijdje pas overschakelt naar beam en daarna soms niet meer in volume te regelen is. Dit is alleen op te lossen door harde reset van TV en Next.

Ook het scherm gaat vaak nog even een tijdje op zwart bij opstart en start dan weer op met het Ziggo logo of het philips logo van tv.

Dus ik hoop dat de mini geen problemen geeft. En hij is veel kleiner en schijnt ook zuiniger te zijn.

gr

Rob 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @roheba 

Ik hoop dat dit beter werkt.

Maar als het zover is houd ons in elk geval op de hoogte.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

let op dat de mini geen geluid aansluiting heeft.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@puppie de Mini heeft zoals eerder genoemd geen optische uitgang, maar HDMI geeft beeld èn geluid.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@roheba

 

Ik verneem graag of je akkoord bent met de eenmalige kosten en het feit dat er geen optische audio ingang op zit. Bij akkoord zal ik de wijziging verwerken.

roheba
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jazeker ga ik akkoord.

Ik zie de mini graag verschijnen!

Alvast dank

groeten

Rob

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Akkoord @roheba

Ik heb de aanvraag in orde gemaakt en aan je bevestigd per e-mail.

PostNL zal de mini box binnen 3 werkdagen bezorgen inclusief een retourdoos voor je huidige Next box 🙂 

Vergeet je niet deze retour te sturen?

roheba
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Uitgelicht topic