Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik moet bij Taal kiezen op OK drukken, maar er gebeurt niets. Ik kan ook de taalkeuze niet veranderen. Afstandsbediening resetten helpt niet. Ik kan met de afstandsbediening wel de tv aan- of uitzetten, ook geluid kan ik veranderen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank Harold, maar dit werkte niet. Het is nu wel gelukt. De oude mediabox zat nog op een andere HDMI poort. Deze losgekoppeld en na een herstart ging alles goed.
Heb je onderstaande al eens geprobeerd om opnieuw de afstandsbediening met de Next mini te koppelen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening/koppelen-aan-mediabox#/ziggo-l...
Dank Harold, maar dit werkte niet. Het is nu wel gelukt. De oude mediabox zat nog op een andere HDMI poort. Deze losgekoppeld en na een herstart ging alles goed.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...