1
Vraag
2
Reacties
Susab°n

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Next mini en opnemen met Humax recorder

Hallo allen, ik kreeg ook de mail met de aanbieding om mijn mediabox om te ruilen voor een next mini.

Ik vind het erg interessant maar als ik het goed begrijp kan je dan niet meer opnemen met je eigen Humax recorder.

Weet iemand of dit klopt, of is er gewoon nog wel de mogelijkheid? 
(ik wil graag mijn humax blijven gebruiken, voor zowel opgenomen programma`s terugkijken als opnemen)

Alvast heel erg bedankt,

Susan

23 Reacties 23
Template

Level 16
Expert
  • 1976Posts
  • 47Oplossingen
  • 560Likes

@Susab°n Een Humax die je bij Ziggo kan gebruiken is een tv ontvanger/recorder die DVB-C gebruikt, geen internet voor ontvangst van tv kanalen. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16586Posts
  • 711Oplossingen
  • 5382Likes

@Gio2903 ik heb eigenlijk helemaal geen zin in off topic geneuzel ik begrijp het prima, even iets beter terug lezen de topic starter heeft in dit topic over twee media boxen als dat allebei boxen van Humax zijn zal van die box de smartcard vervallen. En blijven ze inderdaad beiden bruikbaar. Dat de  genoemde Humax 5200C geen smart card heeft heb ik ook gelezen.

Er wordt nog nergens genoemd of het twee Humaxen zijn.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16586Posts
  • 711Oplossingen
  • 5382Likes

"Weet iemand toevallig of de tv continu op stand-by staan moet bij gebruik van een next mini? "

De TV mag volledig stroomloos. De Mini kan vanwege Update's en dergelijke beter wel in standby eventueel de Eco standby optie 

Susab°n
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super!  Bedankt weer allemaal.

De ontvanger (met kaart) is een mediabox HD (ik zie er geen "Humax" op staan)
En de Humax-recorder 5200 is de box waarvan ik me afvroeg of die nog te gebruiken (opnemen/afspelen) was Na aansluiting op een next mini. (er was wat verwarring las ik)

Mooi ook dat de tv niet op continue op standby .

Superbedankt voor de snelle reactie 🙂  Ik zal dit topic als opgelost markeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic