1
Vraag
2
Reacties
Avr1964

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Next mini afstandsbediening: LG TV gaat niet uit/aan

Vandaag de next box vervangen voor de next mini maar nu heb ik het probleem dat mijn tv ( lg oled) niet meer aan/ uitgaat met de next afstandsbediening, heb alle instellingen al doorlopen maar krijg dit niet voor elkaar. 
iemand hier ervaring mee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat was toch niet de oplossing. In het systeem menu van de next zit de optie “ een knop voor alles aan en uit zetten” ik heb deze uit gezet en daarna weer aan en alles werkte weer. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Avr1964 ,

Al de afstandsbediening al gereset door  10 seconden lang de knop Visser__1-1665755174860.gif en het cijfer 0 in te drukken en vervolgens via het menu de afstandsbediening aan de TV te koppelen?

 

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost door wat instellingen op mn tv te veranderen, toch vreemd dat het bij de oude next afstandsbediening wel werkte. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Top, goed om te horen @Avr1964 

Arjen vrede

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Welke  instellingen heb je gewijzigd? Ik heb een nieuwe LD Oled met de next mini. VOlgens mij werkt het aardig alleen kan ik het tv volume niet wijzigen met de ziggo afstandsbediening.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

@Avr1964, zou jij de instellingen nog willen delen die je hebt aangepast? Wie weet is dat ook de oplossing voor @Arjen vrede 🙂

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat was toch niet de oplossing. In het systeem menu van de next zit de optie “ een knop voor alles aan en uit zetten” ik heb deze uit gezet en daarna weer aan en alles werkte weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic