Vandaag de next box vervangen voor de next mini maar nu heb ik het probleem dat mijn tv ( lg oled) niet meer aan/ uitgaat met de next afstandsbediening, heb alle instellingen al doorlopen maar krijg dit niet voor elkaar.
iemand hier ervaring mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat was toch niet de oplossing. In het systeem menu van de next zit de optie “ een knop voor alles aan en uit zetten” ik heb deze uit gezet en daarna weer aan en alles werkte weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Avr1964 ,
Al de afstandsbediening al gereset door 10 seconden lang de knop en het cijfer 0 in te drukken en vervolgens via het menu de afstandsbediening aan de TV te koppelen?
Opgelost door wat instellingen op mn tv te veranderen, toch vreemd dat het bij de oude next afstandsbediening wel werkte.
Top, goed om te horen @Avr1964
Welke instellingen heb je gewijzigd? Ik heb een nieuwe LD Oled met de next mini. VOlgens mij werkt het aardig alleen kan ik het tv volume niet wijzigen met de ziggo afstandsbediening.
@Avr1964, zou jij de instellingen nog willen delen die je hebt aangepast? Wie weet is dat ook de oplossing voor @Arjen vrede 🙂
Dat was toch niet de oplossing. In het systeem menu van de next zit de optie “ een knop voor alles aan en uit zetten” ik heb deze uit gezet en daarna weer aan en alles werkte weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.