Goedendag,
Ik ben wel tevreden met mijn media box next en 2 next mini die we hebben. Eigenlijk heb ik nog een kamer over voor een next mini. Maar ik kan die niet bij bestellen?
Is er geen mogelijkheid om dat toch te kunnen doen?
Overigen mi gebruik ik mijn smartcard niet en die zag ik ook in mij. Abonnement zitten. Kan ik die opzeggen?
Ik ben benieuwd.
Grt Michel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @MM_1970
Wat @Bert aangeeft klopt.
Het is helaas niet mogelijk een 3de Extra Next Mini af te nemen. Je kunt maximaal 1 hoofdbox en 2 extra boxen afnemen.
Wel is het mogelijk om hier nog een Extra CI+ module bij af te nemen, maar dan kan je, in jouw geval, net zo goed jouw gekochte smartcard gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volgens mij mag je maar 2 Next Mini's hebben en kan je wel een Media Box Next erbij nemen,
Dit topic is reeds vermeld door een mede lid en als je gegevens compleet in het profiel staan,
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
dan komt er een Ziggo medewerker binnen paar dagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen de Ziggo medewerker afwachten.
Goedemiddag @MM_1970
Wat @Bert aangeeft klopt.
Het is helaas niet mogelijk een 3de Extra Next Mini af te nemen. Je kunt maximaal 1 hoofdbox en 2 extra boxen afnemen.
Wel is het mogelijk om hier nog een Extra CI+ module bij af te nemen, maar dan kan je, in jouw geval, net zo goed jouw gekochte smartcard gebruiken.
je zou ook een Android of Apple tv met de Ziggo go tv app kunnen gebruiken voor de 4de tv,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.