1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
MM_1970

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next mini aantal

Goedendag,

Ik ben wel tevreden met mijn media box next en 2 next mini die we hebben. Eigenlijk heb ik nog een kamer over voor een next mini. Maar ik kan die niet bij bestellen?

Is er geen mogelijkheid om dat toch te kunnen doen?

Overigen mi gebruik ik mijn smartcard niet en die zag ik ook in mij. Abonnement zitten. Kan ik die opzeggen?

Ik ben benieuwd.

Grt Michel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Goedemiddag @MM_1970

Wat @Bert aangeeft klopt. 

Het is helaas niet mogelijk een 3de Extra Next Mini af te nemen. Je kunt maximaal 1 hoofdbox en 2 extra boxen afnemen. 
Wel is het mogelijk om hier nog een Extra CI+ module bij af te nemen, maar dan kan je, in jouw geval, net zo goed jouw gekochte smartcard gebruiken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25025Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8184Likes

Volgens mij mag je maar 2 Next Mini's hebben en kan je wel een Media Box Next erbij nemen,

Dit topic is reeds vermeld door een mede lid en als je gegevens compleet in het profiel staan,
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

dan komt er een Ziggo medewerker binnen paar dagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen de Ziggo medewerker afwachten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79145Posts
  • 5348Oplossingen
  • 23698Likes

@Dave TS heeft al een Next en 2 Next mini's lees ik in zijn bericht.

De vraag is nu, kan er nu al een 3e Next mini of mogelijk later?

@MM_1970 Een Ziggo moderator kan je CI+ module en smartcard opzeggen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Goedemiddag @MM_1970

Wat @Bert aangeeft klopt. 

Het is helaas niet mogelijk een 3de Extra Next Mini af te nemen. Je kunt maximaal 1 hoofdbox en 2 extra boxen afnemen. 
Wel is het mogelijk om hier nog een Extra CI+ module bij af te nemen, maar dan kan je, in jouw geval, net zo goed jouw gekochte smartcard gebruiken. 

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10612Posts
  • 601Oplossingen
  • 3077Likes

je zou ook een Android of Apple tv met de Ziggo go tv app kunnen gebruiken voor de 4de tv,

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25025Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8184Likes

@Bert  Die had ik gezien maar ik wist dat je maar 2 Mini's mocht afnemen, omdat ik mijn Next voor een Mini heb omgeruild, en extra CI+ kan wel wat @Jiri  aangeeft die blijven het altijd wel doen 😂 Hier ook in de TV.

Maar wel goed dat je voor ons de duidelijkheid hebt gevraagd 😉