Ik lees dat de next mini niet aangesloten kan worden op een reciever, maar de next wel. Ik heb zelf een reciever die 4k ondersteund (avr x1400h van denon). Het moet dan toch gewoon mogelijk zijn om de hdmi aansluiting van mijn reciever te gebruiken. Ik kan geen uitleg vinden op de website van ziggo die hier iets meer over kan uitleggen. Ik hoop hier dat iemand mij een duidelijke uitleg kan geven, en ook een betere omschrijving op de website kan komen. Heb ook geprobeerd te bellen, maar of je wordt niet goed doorverbonden of krijgt iemand aan de lijn die er niks van snapt. Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met een AVR dus Audio Video receiver kan de Mini hier direct op worden aangesloten.
De HDMI uitgang van de Denon sluit u aan op de/een Hdmi -arc poort van uw TV.
Als iemand geen AVR systeem heeft dan is er een andere aansluit methode nodig. Dit is eigenlijk alleen van belang als men de radiokanalen wil luisteren zonder dat de TV aan moet.
In principe geld voor de Next hetzelfde, omdat deze een optische uitgang heeft kan deze op een audiosysteem worden aangesloten, en de HDMI aansluiting direct in de TV.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met een AVR dus Audio Video receiver kan de Mini hier direct op worden aangesloten.
De HDMI uitgang van de Denon sluit u aan op de/een Hdmi -arc poort van uw TV.
Als iemand geen AVR systeem heeft dan is er een andere aansluit methode nodig. Dit is eigenlijk alleen van belang als men de radiokanalen wil luisteren zonder dat de TV aan moet.
In principe geld voor de Next hetzelfde, omdat deze een optische uitgang heeft kan deze op een audiosysteem worden aangesloten, en de HDMI aansluiting direct in de TV.
Sluit de mini aan op een van de ingangen van de Denon en de tv op de uitgang.
Of de mini en Denon op de tv en arc gebruiken.
De problemen komen van oudere apparatuur met niet de juiste aansluitingen.
Geluidsapparatuur aansluiten op de Next Mini | Monteur Jordi helpt - YouTube
Ja, op jouw receiver kun je 'm aansluiten. De mini heeft itt tot de next geen aparte audio-uitgang. Maar dat is bij gebruik van zo' n receiver niet nodig.
@tveekijker "Ik kan geen uitleg vinden op de website van ziggo die hier iets meer over kan uitleggen."
Ziggo ondersteunt geen hardware en software van derden, dat zijn duizenden verschillende apparaten met steeds nieuwe versies en ondoenlijk om voor al die verschillende en steeds nieuwere apparaten een gebruiksaanwijzing te maken.
Apparatuur wordt in het algemeen ondersteunt door de verkoper of de fabrikant van die apparatuur.
Bedankt voor je reactie. Ik dacht al dat het mogelijk was, maar de beschrijving op de website vind ik gewoon tekort schieten. Ga nu een next mini bestellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.