De next mini vandaag binnen met installatie alles doet het zoals netflix alleen de zenders komen niet door hij geeft aan dat ik mij zelf moet abonneren. De productcode komt ook overeen. Iemand de gouden tip
Opgelost! Ga naar oplossing.
De oplossing was vrij simpel er moest van uit ziggo een refresh op de zenders worden gegeven en het is op gelost.
Eenieder bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Kevinvugt , de Next mini moet waarschijnlijk nog geactiveerd worden door Ziggo, dus even afwachten. Veel plezier ermee straks.
Ik heb ziggo al benaderd die sturen een monteur. Maar had gehoopt dat hier een oplossing zou vinden
In mijn ziggo go app word mijn nieuwe next ook niet weer gegeven. Daar staat mijn oude box nog
Een monteur sturen om iets wat op afstand geactiveerd moet?
Ziggo moet je Next mini nog activeren, soms kan het helpen om de zenderlijst opnieuw te pushen, maar ik begrijp dat de mini nog niet in je Mij n Ziggo staat.
Wellicht even van de stroom halen en opnieuw starten
Ziggo go app daar staat hij niet goed in.
Ik heb hem al 6 keer gepusht.
Bij ziggo go app staat het nu wel goed helaas nog steeds geen beeld
Ik denk dat de activatie niet rond is, ik zal een medewerker inlichten en vragen of deze een zetje kan geven.
Als je geen zenders hebt, dan is de activatie niet goed.
En als je oude Media Box nog in Mijn Ziggo staat is de administratie nog niet verwerkt, dit kan minimaal uur tot maximaal 72 uur duren, wegens drukte is het wat langer. Ik heb een medewerker ingeseind en die komt z.s.m. het topic in, voor nu is het even afwachten.
@Kevinvugt schreef:
Ziggo go app daar staat hij niet goed in.
Ik heb hem al 6 keer gepusht.
Wat voor Push heb je gedaan met je Next Mini want het kan zijn dat je de software beschadigd hebt en dan ben je verder van huis, en voor activatie is geen monteur nodig. Dit gebeurt via systeem van Ziggo.
Push op de site om de zenders terug te zetten
Oke 😊
Hi @Kevinvugt
Flink balen dat de installatie niet van een leien dakje gaat! Als ik achter de schermen kijk, dan zie ik dat de Mediabox Next Mini actief staat sinds 23 september. Je geeft aan dat je dit inmiddels ook zelf ziet in Mijn Ziggo. Had je toevallig ook gekeken of het serienummer overeen komt met de Mediabox Next Mini die je in huis hebt? Wanneer dit overeenkomt en een nieuwe installatiepoging geen oplossing biedt, dan zou mijn advies zijn om een monteur langs te laten komen. Deze staat al ingepland 🙂
Komt het serienummer niet overeen? Dan hoor ik het graag en wil ik je vragen om het serienummer van de aangesloten mediabox even in je Community profiel (achter je adres) te vermelden.
De serie nummers komen overeen, dus dat is niet het probleem dan wachten we de monteur maar af.
De oplossing was vrij simpel er moest van uit ziggo een refresh op de zenders worden gegeven en het is op gelost.
Eenieder bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.