Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
A.SKF
Level 2

Next mini 1-2 sec zwart scherm

Hoi, ten tijde vd mediabox nooit problemen gehad met beeld,  geluid. Nu met de Next mini allerlei issues. Spijt van omruilen. Eerst problemen met de samsung soundbar , hickup geluid. Alle oplossingen geprobeerd die in dit forum waren geopperd. Dus de soundbar maar afgekoppeld. Voila, geen hickup geluid meer. Wel blikkerig geluid tv(waarom koop je een soundbar). Sinds enige tijd, hickup beeld aan het begin van bv netflix of gekozen programma Ned 1 of zo. Besten, kom nou niet vertellen dat het wederom aan de hardware ligt! Het ligt gewoon aan de software vd Next mini. En ja, de next mini ligt BEDRAAD aan de router, JA, we gebruiken de geleverde hdmi kabel. En nee, andere hdmi poorten op onze Samsung tv geven geen oplossing. En ja, tv instellingen ook niet. En nee, ik ga geen andere tv of soundbar kopen om het probleem op te lossen.  Belachelijk! Dus als je overweegt de ouderwetse horizon mediabox om te wisselen: denk goed na.. We hebben er spijt van. Overigens,  geluid opgelost door mijn 2 oude Samsung R1's  te koppelen via wifi en tv. Je moet wat  he? Thx to the Next Mini.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP
Level 19

ik heb zelf een samsung soundbar en ervaar met de next mini geen enkel issue qua geluid dus dat het persee aan de next mini ligt is ook niet altijd waar 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
MR_CHIP
Level 19

ik heb zelf een samsung soundbar en ervaar met de next mini geen enkel issue qua geluid dus dat het persee aan de next mini ligt is ook niet altijd waar 

0 Kudos