1
Vraag
2
Reageer en help mee
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Next met Philips Hue

Hoi.

Sinds kort de Next box aangesloten op een Philips Hue sync box. Werkt uitstekend.

Alleen, mijn TV is een LG en met de afstandsbediening van de Next zet ik ook de TV harder en zachter.

Maar sinds de Next in de Hue sync box zit, denkt de Next dat ik een Philips televisie heb en werkt de knop harder/zachter niet meer.

 

In het menu van de Next staat dan ook bij beeld en geluid: "bepaal je volume: Philips TV.

 

Wie die ook zo'n sync box heeft herkent dit?

 

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kun je je tv niet opnieuw koppelen?

Instellingen  > Beeld & Geluid > Koppel je afstandsbediening aan andere apparaten .

Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Goedenavond @Haander elke HDMI kabel is op dezelfde manier aangesloten? En de Next terug gezet naar fabrieksinstellingen en of de stroom, terwijl de Next aanstaat ,10 seconden verwijderen. Zodat hij de verandering herkent.

Haander
Topicstarter
Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Uiteraard. Ik heb de afstandsbediening direct weer op LG gezet, binnen 10 sec.

Alleen als ik de TV (en de sync) uitzet en weer aan, dan herkent de Next mijn TV weer als een Philips.

Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Beste @Haander de bedoeling is juist dat de Next de instelling vergeet. Dus terwijl de Next aanstaat de stroom verwijderen minstens 10 seconden

Haander
Topicstarter
Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Ik kan de koppeling makkelijk weer op LG zetten en dan kan ik ook weer volume bedienen. Maar als het hele gebeuren uit en weer aan gaat dan herkent ie de TV weer als zijne Philips.

HDMI CEC staat aan zodat de syncbox en de TV samen uit en aan gaan. Ik ga CEC eens uitzetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic