1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Markos1980

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Next mediabox aansluiten op soundbar

Goedemiddag,

Ik ben aan het rondkijken voor een soundbar. Ik heb er één op het oog met 2 hdmi-in en 1 hdmi-out aansluiting. Vanwege mijn visuele beperking, gebruik ik de televisie niet veel en vraag me af of ik de Next box op de soundbar kan aansluiten, zodat ik de tv niet steeds hoef aan te zetten.
Ik heb nu een home cinema set van ca 10 jaar oud, ook met hdmi aansluitingen waar de Next op aangesloten is, dus ik denk dat het mogelijk is, maar vraag het even voor de zekerheid.

Alvast bedankt voor een reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

Dat zou moeten lukken met vanuit de next een HDMI naar de soundbar en vanuit de soundbar naar de TV.

Als ik het allemaal goed heb begrepen uit de specificaties.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

"Ik heb er één op het oog met 2 hdmi-in en 1 hdmi-out aansluiting."

Welke soundbar heb je precies op het oog?

Dan kan gekeken worden of die geschikt is voor de Next en je TV.

Welke TV heb je precies, graag merk en model.

Markos1980
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb deze op het oog. 

Samsung HW-Q990B De tv die ik heb is ook van Samsung. Ik weet zo even niet het model, maar hij is uit 2020. Dus daar verwacht ik geen problemen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

Dat zou moeten lukken met vanuit de next een HDMI naar de soundbar en vanuit de soundbar naar de TV.

Als ik het allemaal goed heb begrepen uit de specificaties.

Markos1980
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het meedenken. Inmiddels heb ik van iemand anders uit mijn omgeving ook gehoord dat dit werkt. Maar omdat ik bij een webwinkel te horen kreeg dat dit niet zou werken, ging ik twijfelen. Hier kan ik in ieder geval verder mee.