MRJCB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next kastje zoemt

Hallo,

Sinds enkele weken nieuwe klant. Bevalt op zich goed, alleen er zit een vreselijke zoem in het apparaat (next kastje). Echt nog hinderlijk op 3,5 meter afstand.

Eerst hier op de community gekeken en een soortgelijk topic gevonden:

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Mediabox-Next-zoemt/m-p/367914/thread-id/243671

 

Alle zaken die daar staan ook eerst geprobeerd maar helaas zoemt het kastje nog steeds. Zojuist gebeld met de klantenservice waar me gewoon doodleuk wordt verteld dat er geen vervangend kastje kan worden opgestuurd (niks ten nadele van de telefonist hoor, die doet ook maar wat hem opgedragen wordt). Met andere woorden, men heeft een nieuwe klant en levert een ondeugdelijk product. Wat doet men, laat de klant maar stikken.

 

Heel bijzonder dit. Ben ook serieus aan het overwegen om alles terug te laten draaien en weer lekker terug te gaan naar KPN.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk dank voor het updaten van jouw gegevens @MRJCB. Bij deze heb ik een vervangende Mediabox Next voor je op de post gedaan. Deze wordt binnen enkele werkdagen bezorgd door Post NL. De huidige Mediabox Next mag je naar ons retour sturen in de doos van de nieuwe Mediabox Next. Laat je ons weten of het euvel met de nieuwe mediabox is opgelost?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @MRJCB, allereerst welkom op de Community!
 

Goed dat je ons hebt gevonden voor het probleem. Tijd om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Ik begrijp dat je uit het genoemde topic alle mogelijke handelingen al hebt uitgevoerd? En het gezoem vindt constant plaats en ook als de box in stand-by staat? 

MRJCB
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Gianna,

 

Allereerst nog even mijn excuses voor de toon van mijn bericht. Op dat moment was ik zo verbouwereerd.

 

Het klopt idd dat ik al die handelingen al uitgevoerd heb en dat het gezoem er ook in stand-by is.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Maakt niet uit, @MRJCB.:-)  Ik begrijp goed dat je hier niet blij van wordt en dit erg irritant vindt. 

Dat de Mediabox Next zo hard zoemt is niet normaal en ik stel daarom voor dat ik je een vervangend exemplaar toe stuur. Om dit voor je in orde te kunnen maken heb ik alleen nog wel je gegevens nodig. Zou je in je Community profiel je postcode en huisnummer kunnen aanvullen (alleen zichtbaar voor moderators). Dan ga ik ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een vervangende Mediabox Next je kant op komt en mag je de huidige box naar ons retour zenden. 

MRJCB
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is fijn om te horen Gianna. Ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel.

Dankjewel!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hartelijk dank voor het updaten van jouw gegevens @MRJCB. Bij deze heb ik een vervangende Mediabox Next voor je op de post gedaan. Deze wordt binnen enkele werkdagen bezorgd door Post NL. De huidige Mediabox Next mag je naar ons retour sturen in de doos van de nieuwe Mediabox Next. Laat je ons weten of het euvel met de nieuwe mediabox is opgelost?

Uitgelicht topic