1
Vraag
2
Reacties
titomj

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Next gladde gezichten

Ik heb een probleem met de next op mijn lg 4k tv de gezichten zijn niet scherp ze zijn glad vind ik zeer irritant
25 Reacties 25
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
Hier ziet het er echt stukken beter uit sinds de update van LG, ik stuur ook even een foto mee. Alleen hangt dit ook wel van de uitzending af denk
kwelgeest

Level 6
  • 218Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes
Het is een feit dat de upscaler in de next nog in de kinderschoenen staat. De upscaler die er in zit zal niet zo geciviliseerd zijn als de bewezen electronica in de betere tv merken. Ik hoop zelf dat ze de filters van het beeld toegankelijk maken voor de gebruiker. Voorlopig is het het beste om op je tv alle instellingen na te lopen en zoveel mogelijk filters uit te zetten. Moet er wel bij vermelden dat bij ons het beeld wél beter is dan de oude horizonbox. (Sony 4k tv)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dat probleem met gladde gezichten heb ik eigenlijk alleen als Thierry Baudet in beeld verschijnt maar ja dat is natuurlijk ook een gladjanus :sunglasses:
Pino2019

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Dat probleem met gladde gezichten is echt irritant op mijn LG oled c8 en mijn vraag is, is die update van LG ook voor mijn tv? Volgens mij is de software 04.10.55 de laatste.
Rocky Luck

Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
Pino2019 wrote:
Dat probleem met gladde gezichten is echt irritant op mijn LG oled c8 en mijn vraag is, is die update van LG ook voor mijn tv? Volgens mij is de software 04.10.55 de laatste.

Ik heb een LG OLED55E6V en mijn software versie is 05.30.60

Het beeld is zeer acceptabel, maar die gladde gezichten krijg ik ook niet helemaal weg.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
mguzz wrote:
Dat probleem met gladde gezichten heb ik eigenlijk alleen als Thierry Baudet in beeld verschijnt maar ja dat is natuurlijk ook een gladjanus :sunglasses:


Nou nou ! dan zitten wij niet op dezelfde golflengte..... 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic