Stomverbaasd over de ontzettende kleine afmeting van de mini, ik wist dat hij klein was maar zo klein had ik niet verwacht.
En doet niet onder voor zijn grote broer.
Nu heb ik de TV in de slaapkamer op de coax gezet en de mini dus op de netwerkkabel (hij kan ook nog via wifi, maar de UTP-kabel lag er dus steek ik hem er maar in toch?)
Dank je wel Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een UTP Netwerk kabel hebt, dan kan je dan in de Mini stoppen. Dus een prima optie. bekabeld is beter als wifi.
@Dave schreef:Als je een UTP Netwerk kabel hebt, dan kan je dan in de Mini stoppen. Dus een prima optie. bekabeld is beter als wifi.
In de adapter van de mini om precies te zijn. Kan weer een gat boren schelen.😉
@Dave In de Hobbykamer op de 1e verdieping heb ik een WiFi pod en een Next Mini op de TV.
Ik heb enkele dagen geleden de UTP kabel uit de Mini verwijderd en deze aan WiFi pod verbonden.
Het scheelt een lange UTP kabel naar de andere zijde van de Hobbykamer en de WiFi pod zit nu aan een UTP kabel van 1,5 mtr.
Op deze manier kan de Mini best zonder UTP kabel en heb ik een stabiel WiFi bereik over de hele 1e etage en zolder.
Ik had natuurlijk een switch kunnen aansluiten, maar dat vind ik nu nog overbodig.
@Buurman Natuurlijk kan het voor jou goed werken, maar zoals Dave schrijft, per definitie is bekabeld stabieler dan wifi.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.