Ad68
Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Next box werkt niet naar behoren - preview tijdens doorspoelen komt niet overeen

Wanneer ik iets opgenomen heb en ik spoel dit vooruit, dan zie ik beelden in een balk lopen, dit is fantastisch. Zo spoel ik ook een film of series en documentaires door om van de reclame af te zijn. Ik volg dan ook in de balk de beelden. Zodra de reclame is afgelopen stop ik het doorspoelen en druk op play om het vervolg van de film, serie e.d. verder te bekijken. Wie schets echter mijn verbazing. De beelden van de film, serie of documentaire start is al tientallen minuten verder bezig. Met het gevolg dat ik dan weer terug moet spoelen naar het eind van de reclame en dan weer op play drukken. Volgens mij is de synchronisatie niet helemaal perfect met het opnemen in de cloud. Hoe gaat u dit verhelpen ?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64
Super Expert
Super Expert
  • 3795Posts
  • 102Oplossingen
  • 1914Likes

Dat het niet precies gelijk loopt kan kloppen. Maar meerdere minuten is wel erg ver. Het kan zijn dat bij erg snel spoelen het index plaatje ver afwijkt. Ik gebruik de functie ook veel en ga na snel spoelen met enkele drukken op rechts en links naar het eind van de reclame. Dan nog kan het 20 sec of meer afwijken. De sprong voorruit is dan 30 sec en terug 10 sec. Daarmee lukt het aardig. Maar meteen op de juiste plaats zal niet lukken.

Als je weet dat reclame 7 minuten is dan kun je ook 7 min vooruit springen met voice control. En dan "fine tunen" met de toetsen.

Een voice commando "sla reclame over" zou best kunnen maar zal niet mogen van de reclame aanbieders.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bloemen64
Super Expert
Super Expert
  • 3795Posts
  • 102Oplossingen
  • 1914Likes

Dat het niet precies gelijk loopt kan kloppen. Maar meerdere minuten is wel erg ver. Het kan zijn dat bij erg snel spoelen het index plaatje ver afwijkt. Ik gebruik de functie ook veel en ga na snel spoelen met enkele drukken op rechts en links naar het eind van de reclame. Dan nog kan het 20 sec of meer afwijken. De sprong voorruit is dan 30 sec en terug 10 sec. Daarmee lukt het aardig. Maar meteen op de juiste plaats zal niet lukken.

Als je weet dat reclame 7 minuten is dan kun je ook 7 min vooruit springen met voice control. En dan "fine tunen" met de toetsen.

Een voice commando "sla reclame over" zou best kunnen maar zal niet mogen van de reclame aanbieders.

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5979Posts
  • 399Oplossingen
  • 1073Likes

is de next draadloos of bekabeld verbonden met internet?