Zijn je cloud opnames ook weer te bereiken als je een nieuwe next box opgestuurd krijgt? Neem aan van wel aangezien de opnames in de cloud staan. Heeft iemand ervaring hiermee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja, zo werkt dat.
@Martin15 schreef:Zijn je cloud opnames ook weer te bereiken als je een nieuwe next box opgestuurd krijgt? Neem aan van wel aangezien de opnames in de cloud staan. Heeft iemand ervaring hiermee?
Hallo,
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien de opnames inderdaad in de cloud staan, zijn die ook met een nieuwe Next te bekijken.
heb je problemen met de next?
Ja problemen met de hdmi, beeld en geluid vallen regelmatig weg. Kabels vervangen maar dat was niet de oplossing. Mogelijk los contact op print of iets dergelijks in next box.
Dat kan ook nog aan de HDCP versie verschil van de TV en de Next gerelateerd zijn.
Is dit probleem plots instaan of was dat altijd al aanwezig?
Goeie dag Martin15
Recent is mijn Next! ook vervangen, en die staat 92% vol.
Voor mij (was) uiteraard ook de grote vraag hoe nu met mijn opnames....
Kan je gerust stellen deze worden meegenomen naar jou nieuwe ID/Serienummer van je box.
Ofwel zodra jij je nieuwe aansluit heb je gelijk toegang tot je cloud.
Let er wel op..
Als je via ziggo go kijkt, heb je een aantal dagen geen cloud.
Puur omdat ziggo jou serie nummer van je Next moet aanpassen in je account en vermoedelijk is ziggo go
online via je pc/tablet/app daar wat trager in.
Bij mij duurde dit 4 dagen ongeveer voor de ziggo go app via de tablet.
*Ofwel nieuwe Next aansluiten = direct toegang tot je opnames.
Thanks voor de info PatrickDB1!
de opnames van de next zijn overigens niet gekoppeld aan de next maar aan je klantnummer (abonnement) daardoor werkt het 360 graden zoals ze ook de reclame maken naast ziggo go heb je de opnames ook beschikbaar op een next extra etc.
kun je nog even antwoord geven op de volgende vraag van @RoWi “ Is dit probleem plots onstaan of was dat altijd al aanwezig?“
en heb je van tv geswitcht of heeft de tv een firmware update gekregen ?
heb je ook al geprobeerd of het helpt dop de resolutie op 1080i of 1080p te zetten ?
Probleem was mij al eerder opgevallen maar bleef een tijd weg totdat ik de next box een stukje moest verschuiven. En het beeld zwart werd. Daarna tegen hdmi kabel aan box kant getikt en weer hetzelfde resultaat. Kabel vervangen door een nieuwe is nu minder gevoelig voor er tegen aan tikken maar uitval blijft. Verder geen verandering in apparatuur. Wel nog andere instellingen geprobeerd maar dat geeft niet de gewenste oplossing. Probleem blijft.
Dan zou je inderdaad aan een intern defect denken, niet meer verschuiven dus 😉
een moderator kan de box voor je swappen
Hi @Martin15 wat een irritant probleem heb je te pakken! Als je jouw postcode en huisnummer invoegt op je profiel check ik direct de systemen (alleen zichtbaar voor ons, niet voor collega community users)
Wellicht is inderdaad een nieuwe Next de beste oplossing 🙂
Hi Madelon, nieuwe Next box is gisteren binnen gekomen.
In ieder geval bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.