Sinds vorige week heb ik de next mini op de slaapkamer,de gewone next in de woonkamer.
ik gebruik de harmony afstandsbediening in de woonkamer,dus de afstandsbediening van de next in de woonkamer is over,die is verlicht dus ik dacht die te koppelen aan de next mini in de slaapkamer,maar dat lukt niet,doe ik iets fout of is het gewoon niet mogenlijk??
Opgelost! Ga naar oplossing.
De batterijen uit de Next mini AB halen en dan de andere AB koppelen met de Next mini.
Zorg wel dat de Next beneden dan van de stroom staat, anders koppel je mogelijk daar mee.
Probeer nog eens via deze stappen: Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wil je hem gebruiken als 2e afstandsbediening? Dan is dat niet mogelijk.
nee de officiele afstandbediening van de mini mag vervallen,de afstandsbediening van de next beneden wil ik gebruiken op de mini in de slaapkamer
of moet ik eerst de officiele mini afstandsbediening afmelden als dat tenminste kan?
De batterijen uit de Next mini AB halen en dan de andere AB koppelen met de Next mini.
Zorg wel dat de Next beneden dan van de stroom staat, anders koppel je mogelijk daar mee.
Thx voor de oplossing,het werkte inderdaad,ik had ziggo al gebeld en de aardige man daar stuurt mij een nieuwe AB op,zomaar,zonder kosten,dat vind ik wel aardig.
Bedankt voor alle reacties en hulp
Dan heb je in ieder geval al een reserve liggen 🙂
Veel kijkplezier gewenst.
Hoe heb je dat gedaan? Krijg het hier niet voor elkaar. Mini power knop 5 sec indrukken, dan op AB next tv en 0 10 sec ingedrukt, maar geen koppeling
@Dekreeft Er zijn 2 verschillende afstandsbedieningen.
Voor de Next Arris en de Next Humax en de mini.
De ene werkt met RF en de andere met Bluetooth.
Dus de AB van de Next Arris kan niet de Next mini bedienen.
Als ik het allemaal goed heb begrepen.
Da's jammer, maar was het proberen waard!
Zo geprobeerd maar dat werkt helaas niet!
Probeer nog eens via deze stappen: Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.