1
Vraag
2
Reacties
kees4

Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Next afstandsbediening koppelen aan Next Mini

Sinds vorige week heb ik de next mini op de slaapkamer,de gewone next in de woonkamer.

ik gebruik de harmony afstandsbediening in de woonkamer,dus de afstandsbediening van de next in de woonkamer is over,die is verlicht dus ik dacht die te koppelen aan de next mini in de slaapkamer,maar dat lukt niet,doe ik iets fout of is het gewoon niet mogenlijk??

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13536Likes

De batterijen uit de Next mini AB halen en dan de andere AB koppelen met de Next mini.

Zorg wel dat de Next beneden dan van de stroom staat, anders koppel je mogelijk daar mee.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb
Expert
Expert
  • 11705Posts
  • 2240Oplossingen
  • 4066Likes

Wil je hem gebruiken als 2e afstandsbediening? Dan is dat niet mogelijk.

kees4
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

nee de officiele afstandbediening van de mini mag vervallen,de afstandsbediening van de next beneden wil ik gebruiken op de mini in de slaapkamer

kees4
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

of moet ik eerst de officiele mini afstandsbediening afmelden als dat tenminste kan?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13536Likes

De batterijen uit de Next mini AB halen en dan de andere AB koppelen met de Next mini.

Zorg wel dat de Next beneden dan van de stroom staat, anders koppel je mogelijk daar mee.

kees4
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Thx voor de oplossing,het werkte inderdaad,ik had ziggo al gebeld en de aardige man daar stuurt mij een nieuwe AB op,zomaar,zonder kosten,dat vind ik wel aardig.

Bedankt voor alle reacties en hulp

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13536Likes

Dan heb je in ieder geval al een reserve liggen 🙂

Veel kijkplezier gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo