Wie weet hoe dit verder moet met het koppelen Next afstandsbediening met mijn receiver?
Als ik het menu 'koppel afstandbediening' doorloop loop ik tegen het volgende probleem aan.
Ik krijg het voor elkaar om de afstandsbediening op DEMPEN en daarna op VOLUME OMHOOG te krijgen
maar hierna bij het afsluiten (groene vinkje) kan ik nog steeds niet de volumeknop en mute bedienen.
Alles doet het veder wel.
Wie weet wat er mis gaat??
Heb fotos bijgevoegd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Ern,
Jammer dat het puntje bij paaltje toch niet werkt.
Ik zal wat een uitgebreidere toelichting geven op de koppelmogelijkheid die de Mediabox Next biedt. Hopelijk zit hier de gouden tip bij zodat je je apparatuur kunt koppelen.
Koppelen kan op drie manieren:
Met de eerste en tweede optie is het tot nu toe nog niet gelukt. Had je de derde methode al geprobeerd? Hiermee gaat de mediabox alle Harman/Kardon modellen langs die bekend zijn, het kan dus best lang duren voor hij langs jouw model komt. Je kiest dan dus voor: Koppel je afstandsbediening ->kies Harman/Kardon > Test wat toetsen. Hierna kun je elke keer als het volume (of mute knop) nog niet werkt op NEE klikken en dan test de mediabox weer een ander Harman/Kardon modelnummer uit de database (een andere infrarood code). Het kan dus zijn dat je wel 8 keer NEE moet kiezen voordat het werkt.
Hallo @Rikst ,
Na dagen alles proberen is het vanochtend opeens opgelost. Ik denk dat ik idd heel vaak, wat jij adviseerde, op NEE lopen drukken en opeens ging alles goed!!!
Thanks voor je hulp!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Ern,
Jammer dat het puntje bij paaltje toch niet werkt.
Ik zal wat een uitgebreidere toelichting geven op de koppelmogelijkheid die de Mediabox Next biedt. Hopelijk zit hier de gouden tip bij zodat je je apparatuur kunt koppelen.
Koppelen kan op drie manieren:
Met de eerste en tweede optie is het tot nu toe nog niet gelukt. Had je de derde methode al geprobeerd? Hiermee gaat de mediabox alle Harman/Kardon modellen langs die bekend zijn, het kan dus best lang duren voor hij langs jouw model komt. Je kiest dan dus voor: Koppel je afstandsbediening ->kies Harman/Kardon > Test wat toetsen. Hierna kun je elke keer als het volume (of mute knop) nog niet werkt op NEE klikken en dan test de mediabox weer een ander Harman/Kardon modelnummer uit de database (een andere infrarood code). Het kan dus zijn dat je wel 8 keer NEE moet kiezen voordat het werkt.
Hallo @Rikst ,
Na dagen alles proberen is het vanochtend opeens opgelost. Ik denk dat ik idd heel vaak, wat jij adviseerde, op NEE lopen drukken en opeens ging alles goed!!!
Thanks voor je hulp!!
Wat super fijn @Ern! Geniet van je weekend en de werkende volume knoppen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.