Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Weet iemand hoe ik deze kan vervangen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jeffcardoso
Met kids in huis is het zeker van belang dat de afstandsbediening geen scherpe randjes heeft waar ze zich aan open kunnen halen. Bij deze heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen via Post NL. De oude afstandsbediening mag je afgeven bij de milieustraat 🙂
Heel fijn! Dank!
Wat doet hij niet meer en/of nog wel?
De zijkant mist iets en is heel scherp. Dat vinden we biet fijn met onze kids.
Kun je de andere kant laten zien?
Deze lijkt niet op een Next afstandsbediening.
zo te zien?
OK, duidelijk, hij leek anders, morgen komt een Ziggo moderator hier langs in dit topic.
Hi @Jeffcardoso
Met kids in huis is het zeker van belang dat de afstandsbediening geen scherpe randjes heeft waar ze zich aan open kunnen halen. Bij deze heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen via Post NL. De oude afstandsbediening mag je afgeven bij de milieustraat 🙂
Heel fijn! Dank!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...