Ik heb sinds 2 weken de next box.
Deze box heb ik aangesloten op mijn audio(pioneer reciever) via hdmi in poort tv. Na een tijdje (varieert van enkele minuten tot soms een uur) verspringt automatisch het geluidskanaal naar dvd of andere poorten en heb ik geen geluid en signaal meer. Voorheen nooit problemen gehad (precies het zelfde aangesloten) Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Eaglers
Ik weet niet welk type Pioneer receiver je hebt, maar als je de Mediabox Next hebt aangesloten op de HDMI-poort waar TV bij staat, dan kán het meestal zijn dat je daar de HDMI-kabel moet insteken die naar de TV gaat. De Mediabox Next kun je dan verbinden met een van de andere HDMI-poorten. Via het knopje source (vierkantje met pijltje) op je afstandsbediening kun je dan schakelen naar de verschillende bronnen zoals de Mediabox Next.
Laat even weten of dit verbetering biedt, want ik ben nogal nieuwsgierig naar het resultaat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Eaglers
Ik weet niet welk type Pioneer receiver je hebt, maar als je de Mediabox Next hebt aangesloten op de HDMI-poort waar TV bij staat, dan kán het meestal zijn dat je daar de HDMI-kabel moet insteken die naar de TV gaat. De Mediabox Next kun je dan verbinden met een van de andere HDMI-poorten. Via het knopje source (vierkantje met pijltje) op je afstandsbediening kun je dan schakelen naar de verschillende bronnen zoals de Mediabox Next.
Laat even weten of dit verbetering biedt, want ik ben nogal nieuwsgierig naar het resultaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.