1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Eaglers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next aansluiten op audio en geluidskanaal verspringt

Ik heb sinds 2 weken de next box.

Deze box heb ik aangesloten op mijn audio(pioneer reciever) via hdmi in poort tv. Na een tijdje (varieert van enkele minuten tot soms een uur) verspringt automatisch het geluidskanaal naar dvd of  andere poorten en heb ik geen geluid en signaal meer. Voorheen nooit problemen gehad (precies het zelfde aangesloten) Hoe kan dit? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

Dag @Eaglers 

Ik weet niet welk type Pioneer receiver je hebt, maar als je de Mediabox Next hebt aangesloten op de HDMI-poort waar TV bij staat, dan kán het meestal zijn dat je daar de HDMI-kabel moet insteken die naar de TV gaat. De Mediabox Next kun je dan verbinden met een van de andere HDMI-poorten. Via het knopje source (vierkantje met pijltje) op je afstandsbediening kun je dan schakelen naar de verschillende bronnen zoals de Mediabox Next.

Laat even weten of dit verbetering biedt, want ik ben nogal nieuwsgierig naar het resultaat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6093Posts
  • 725Oplossingen
  • 2601Likes

Goedemiddag @Eaglers

Wat irritant dat de instellingen niet vast blijven staan en steeds weer verspringen naar een andere poort. Deel in dit topic eens zoveel mogelijk informatie over de audio receiver zoals merk/type en hoe alles zit aangesloten.

Dan roepen we @robbo eens op tot zijn expertise.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

Dag @Eaglers 

Ik weet niet welk type Pioneer receiver je hebt, maar als je de Mediabox Next hebt aangesloten op de HDMI-poort waar TV bij staat, dan kán het meestal zijn dat je daar de HDMI-kabel moet insteken die naar de TV gaat. De Mediabox Next kun je dan verbinden met een van de andere HDMI-poorten. Via het knopje source (vierkantje met pijltje) op je afstandsbediening kun je dan schakelen naar de verschillende bronnen zoals de Mediabox Next.

Laat even weten of dit verbetering biedt, want ik ben nogal nieuwsgierig naar het resultaat.