1
Vraag
2
Reacties
BigBilly

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Next - Pincode bij de erotische zenders?

Waarom moeten we nog steeds op de erotische zenders een pincode invoeren

terwijl hij bij mij uitstaat ???????

mensen met kleine kinderen kunnen deze zenders toch wel met een pincode beveiligen

ik vind het raar dat als je alles op uit zet je toch een pincode in moet voeren

misschien iets voor bij een update ???????

alvast bedankt

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die vraag ligt er al 3 jaar, maar de keuze was destijds, na onderzoek bij een aantal klanten, altijd aan, om de toch onverwachte verrassingen te voorkomen.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @BigBilly, dankjewel voor je feedback! Het klopt wat @Bert aangeeft. Na onderzoek bij een x aantal klanten is er voor gekozen om de pincode aan te laten staan om onverwachte verrasingen te voorkomen. Ik zal je feedback intern doorgeven. Wie weet wordt het aangepast in de toekomst 🙂 Voor nu even nog de pincode invoeren ondanks dat je het zenderpakket niet hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die vraag ligt er al 3 jaar, maar de keuze was destijds, na onderzoek bij een aantal klanten, altijd aan, om de toch onverwachte verrassingen te voorkomen.

BigBilly
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

deze kun je dan toch als je het echt wil wel aan zetten lijkt mij ?????????

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @BigBilly, dankjewel voor je feedback! Het klopt wat @Bert aangeeft. Na onderzoek bij een x aantal klanten is er voor gekozen om de pincode aan te laten staan om onverwachte verrasingen te voorkomen. Ik zal je feedback intern doorgeven. Wie weet wordt het aangepast in de toekomst 🙂 Voor nu even nog de pincode invoeren ondanks dat je het zenderpakket niet hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

BigBilly
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Oke ik vind het raar dat je een optie inbouwt om je pincode bij bepaalde zenders uit te zetten 

en dan moet je toch nog bij de zenders met een slotje je pincode invoeren

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic