1
Vraag
2
Reacties
Re.hendriks

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Next Mini vs teletekst

Is er nog geen mogelijkheid om teletekst te zien via next mini

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13123Posts
  • 2566Oplossingen
  • 5096Likes

Dat is juist. Wat wil je hiermee zeggen?

Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

Veelgestelde vragen

Waarom werkt teletekst (vooral ondertiteling (888)) nog niet op de Mini?

Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini. Een belangrijke functionaliteit van teletekst is de Nederlandse ondertiteling voor doven en slechthorenden (teletekstpagina 888). Deze ondertiteling kun je nu al (buiten teletekst om) gemakkelijk op de Next Mini aanzetten via het menu.

Alternatief voor Ondertiteling (888)
Via het menu op de mediabox kun je ondertiteling aanzetten. Het menu is eenvoudig te vinden door op de drie puntjes op de afstandsbediening te drukken. Daar is ondertiteling, wanneer die beschikbaar is, een directe menukeuze.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 19
Expert
  • 13123Posts
  • 2566Oplossingen
  • 5096Likes

Dat is juist. Wat wil je hiermee zeggen?

Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

Veelgestelde vragen

Waarom werkt teletekst (vooral ondertiteling (888)) nog niet op de Mini?

Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini. Een belangrijke functionaliteit van teletekst is de Nederlandse ondertiteling voor doven en slechthorenden (teletekstpagina 888). Deze ondertiteling kun je nu al (buiten teletekst om) gemakkelijk op de Next Mini aanzetten via het menu.

Alternatief voor Ondertiteling (888)
Via het menu op de mediabox kun je ondertiteling aanzetten. Het menu is eenvoudig te vinden door op de drie puntjes op de afstandsbediening te drukken. Daar is ondertiteling, wanneer die beschikbaar is, een directe menukeuze.

Henniej

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat ziggo zelf een reactie geven op de vraag wanneer er weer teletekst te ontvangen is met de nex mini?

Mij was het niet bekend dat er geen teletekst te ontvangen was op de nex mini anders had ik hier echt niet voor gekozen.

Zou het nog mogelijk zijn om het oude kastje van de nex terug te krijgen?

robinjoo19

Level 18
Expert
  • 6155Posts
  • 87Oplossingen
  • 2266Likes

dit kan niet meer door ziggo moderators hier ongedaan gemaakt worden

Kom je er niet uit? We helpen je graag. Bellen werkt het snelste. Bel naar 088-1212808.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 165Oplossingen
  • 607Likes

@Henniej sorry voor de misverstanden en de kuren. Duidelijkheid is belangrijk, dat ben ik met je eens.

Wat Teletekst aangaat: geef het even de kans. Ik hoor/lees uit betrouwbare bron dat men dit nog deze maand voor de Next Mini voor elkaar wil krijgen. Als je onze nieuwsbrief leest en krijgt, zal er deze maand meer informatie over worden aangegeven. 

Henniej

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor Robin en Jacob voor de reacties.  Ik moet dus nog even geduld hebben .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic