Hallo,
Afgelopen zaterdagavond 4 januari viel mijn Next Mini uit. Resetten had geen resultaat. De volgende ochtend startte de Next Mini weer als vanouds op, met signaal. Wat mij opvie,l was dat de Next Mini erg warm was. De Next Mini ligt normaal in een videokast achter een klep. Zou het kunnen dat de temperatuur van de Next Mini boven de bedrijfstemperatuur is gestegen en daardoor uitviel? Het is al eens eerder gebeurd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Jack JvT
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Hoe maakt uw Next Mini verbinding met de modem; draadloos of via een netwerkkabel?
U heeft de Next Mini aangesloten met de bijgeleverde adapter?
Ook als een Next Mini op stand-by staat wordt er altijd wat warmte gegenereerd, maar het valt altijd te proberen wat er gebeurt als u de Next Mini uit de kast haalt.
Hallo Wim,
Dank voor je reactie.
Mijn Next Mini is draadloos verbonden met het modem en aangesloten met de bijgeleverde adapter. De Next Mini deed een tijd helemaal niets meer.
Ik heb hem nu achter de TV gelegd waar hij meer "ademruimte heeft".
Dus ik wacht het nu even af.
Groeten,
JackJvT
Hallo Marco,
Ik heb sindsdien geen problemen gehad. Maar misschien is de proefperiode daarvoor nog te kort. Ik heb de Mini Next nu ruim 1 jaar in gebruik en in die tijd is deze 2, misschien 3 keer uitgevallen. Ik houd jullie op de hoogte.
Groeten,
JackJvT
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.