1
Vraag
2
Reageer en help mee
EvertNL

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Next Mini start niet op alleen welkomstscherm en afstandsbediening doet het ook niet meer

Sinds een paar dagen doet mijn Next Mini het niet meer en ook mijn afstandsbediening werkt niet meer.
Er is afgelopen week op mijn postcode bijna dagelijks onderhoud geweest waardoor 't netwerk, het internet en de next mini niet meer werkte. Dit gebeurde een paar keer op een dag en dan had je uren wel weer verbinding en dan niet.
Nu, sinds ongeveer 2/3 dagen start mijn next mini niet meer op en sinds gisteren communiceert mijn afstandsbediening ook niet meer. Ik heb geprobeerd op het forum hulp te zoeken door naar een reset te zoeken, dit heb ik gedaan echter valt ie dan alleen op t welkomstscherm maar verder gaat ie niet. Het lampje brand dan af en toe oranje, dan rood dan blauw of wit of gaat helemaal uit. Omdat mijn afstandsbediening niet meer communiceert doen mijn overige afstandsbedieningen het ook niet meer (alles via Ziggo afstandsbediening). Deze Ziggo afstandsbediening doet t wel want zie af en toe wit licht maar verder kan ik niks doen. De reset op de Next Mini (stand-by ingedrukt, stekker eruit etc) werkt ook niet. Heb ook al een half uur alle stroom eraf gehaald, coax eruit en erin etc maar ik kom echt niet verder. Iemand misschien tips?
De tv heb ik ook naar fabrieksinstellingen gedaan. Die is verbonden met ARC op mijn HomeCinemaSet. Ik wil graag een oplossing of hoe ik iets kan fixen? Bedankt.

7 Reacties 7
HBO Fan

Level 12
  • 687Posts
  • 8Oplossingen
  • 539Likes

Waarschijnlijk al gedaan, maar batterij vervangen?

EvertNL
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Batterij is nieuw inderdaad 😉

HBO Fan

Level 12
  • 687Posts
  • 8Oplossingen
  • 539Likes

U heeft het over de Next Mini en over Coax... deze gaan niet samen helaas. De Mini gaat via internet, de "normale" Next heeft wel een Coax aansluiting en is een heel stuk groter.

Heeft u het over de Next Mini  of over de Next?

De Next:

HBOFan_1-1707737936939.png

De Next Mini:

HBOFan_0-1707737892605.png

EvertNL
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goedemiddag , Ik heb de next mini maar bedoelde de coax kabel die in mijn modem zit in de gangkast. 

Jan den Hartog

Level 5
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Er komt zeker iemand die nog wel wat tips kan geven, de mini werkt via internet, kabel of wifi, dat werkt wel goed bij u?
De afstandsbediening reset je zo

JandenHartog_0-1707756750828.jpeg

Staat ergen hier, vond het wel handig , dus bewaard

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6163Posts
  • 231Oplossingen
  • 4752Likes

Dag @EvertNL 

Hoe maakt uw Mediabox Mini verbinding met het modem; via wifi of via een netwerkkabel?

Is de Mediabox Mini aangesloten via de bijgeleverde adapter?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1388Posts
  • 153Oplossingen
  • 931Likes

Hé hoi @EvertNL, ik zie dat je nog wat vragen hebt gekregen van @Wim C. hierboven, zou je hier antwoord op kunnen geven zodat we je verder kunnen helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic