Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Next Mini-schermen gelijkmaken aan Ziggogo-schermen

Sinds een week ongeveer de Next Mini in gebruik. Ziggo vroeg elders op dit forum om reacties op het gebruik ervan. Ik heb al eerder gepost dat ik het actieve tv-schermpje rechtsonder in het beeld irritant vind. Bert berichtte terug dat dat gekomen is op verzoek van velen. OK dus ! Een ander punt is het overzicht van de zenders, die staan, azoals bekend, in letters onder elkaar. Op Ziggogo zie je de zenders staan als een klein tv-schermpje. Ik vind dat veel overzichtelijker en daardoor makkelijk te kiezen. Misschien denken meer mensen daar zo over. En wil Ziggo dat dan veranderen. Een zelfde uiterlijk van Next Mini en Ziggogo zou ik sowieso wel makkelijk en overzichtelijk vinden. 

5 Reacties 5
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

ik denk dat na de laatste update van de ziggo go eerst niemand op een update zit te wachten 🙂 

Erving
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Tjeerd85 dat begrijp ik ! Maar ik bedoel juist Ziggogo laten zoals die is en de Next Mini aanpassen aan Ziggogo.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Daar kunnen we wel kort over zijn, gaat niet gebeuren.

Erving
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Tjeerd85 Hoewel je natuurlijk niet weet of Ziggo dat ook vindt 😀. Bedankt voor je meedenken !

Ik hoop en verwacht dat Ziggo ook deze post leest en doorspeelt aan de degene bij Ziggo die zich bezighoudt met de gevraagde opmerkingen over de Next Mini. En dan zien we vanzelf wat al die bijdragen (incl. deze !) opleveren. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Erving! Wat fijn dat je je ervaring en feedback met ons deelt en natuurlijk lezen we dit en nemen we dat mee! Dank daarvoor 🙂

Uitgelicht topic