1
Vraag
2
Reacties
patrick.pieters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next Mini reageert niet meer op afstandsbediening. Heb reeds een nieuwe afstandsbediening maar alle?

Kan zenders niet meer wisselen. Alleen volume reageerd op tv. Heb ook al een nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar het probleem niet opgelost. Hoe kan ik het oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
madebydirk

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Op aanraden van Ziggo Webcare heb ik de ab batterijen vervangen omdat de tv acties via infrarood gaan en dat minder batterij trekt dan bluetooth. 

gedaan en ab opnieuw gepaired, en direct werkte alles weer. 

toen de issues net begonnen had ik de batterijen van 2 mini ab’s onderling uitgewisseld, maar niet met hele anderen geprobeerd. 
benieuwd of dit voor anderen ook de oplossing biedt, en of het bij mij nu goed blijft gaan.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63189Posts
  • 4367Oplossingen
  • 16673Likes

Heb je de nieuwe afstandsbediening aan de Next mini gekoppeld volgens deze stap en dan de volgende stappen op de pagina na Verder? Afstandsbediening en mediabox koppelen | Klantenservice | Ziggo

madebydirk

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

dit probleem heb ik ook, met 2 van mijn 3 mediaboxen. 
Opnieuw pairen helpt dan ook niet. 
Vaak doen ze het de volgende dag weer als alles een tijdje uit heeft gestaan maar dat is niet echt oplossing...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3903Posts
  • 353Oplossingen
  • 859Likes

Hoi @patrick.pieters en @madebydirk

Ik snap dat je hier een structurele oplossing voor wilt. Reageren enkel de knoppen om van zender te wisselen niet? Kun je bijvoorbeeld nog wel gewoon in het menu komen? 

madebydirk

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Alleen tv control en geluid werken, verder niets. Momenteel moet ik mijn tv bedienen met mijn smartphone dat werkt wel. 
ik heb de ab opnieuw gepaired dan staat er in beeld AB wel verbonden, maar doet helemaal niks. 

madebydirk

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Op aanraden van Ziggo Webcare heb ik de ab batterijen vervangen omdat de tv acties via infrarood gaan en dat minder batterij trekt dan bluetooth. 

gedaan en ab opnieuw gepaired, en direct werkte alles weer. 

toen de issues net begonnen had ik de batterijen van 2 mini ab’s onderling uitgewisseld, maar niet met hele anderen geprobeerd. 
benieuwd of dit voor anderen ook de oplossing biedt, en of het bij mij nu goed blijft gaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic