HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vorig jaar verhuisd naar glasvezel gebied. Betaal nu 25 euro per maand voor 400mbit/down en 400mbit/up incl TV. Hier kan Ziggo niet tegen op.
Maar TV gaat nu via een app. Dit hapert veel en heeft veel storingen. Ik zag net het vericht over de beschikbaarheid van de next mini. Is het mogelijk om deze te gebruiken op een glasvezel verbinding? In het bestel proces lijkt dit niet mogelijk.
Voor mij zou dit het perfecte pakket zijn. Gaat dit nog komen? Ziggo is van oudsher een kabelboer. Snap dus niet zo goed waarom er niet gewoon TV kan worden afgenomen zonder internet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja ook wel overwogen. Maar vind ik niet handig. Ik gebruik geen apparatuur van T-Mobile. Aangezien alles nu routed IPTV is wordt het ingewikkeld om het op te zetten. Niet onmogelijk maar wel tijdrovend.
ik wil juist terug naar een zo goedkoop mogelijke simpele oplossing.
de T-Mobile app is nog steeds complete bagger. Gisteravond werkte ineens 80% van de zenders niet meer. NED 1,2 en 3 wel de rest bleef zwart. Was een film aan het kijken. Zeer hinderlijk.
Het zal enkel ingewikkeld zijn met een eigen router dan zal je een vlan moeten instellen iets wat Ziggo 'nog' niet doet.
Welke kanalen wil je kunnen zien als het om reguliere televisie gaat? Simpel is de NPO Start app eventueel uitgebreid naar NPO plus of NLZiet als je ook de Nederlandse commerciële kanalen wil zien die twee doen het in het algemeen goed.
Het meest voordelig bij Ziggo is het eerder genoemde kabelTV pakket dan zijn de commerciële niet in HD en dat is kabel in de TV netwerk id 4444 en je hebt TV dat moet je wel die 20 euro waard zijn.
Succes met het maken van een keuze.
Naast dat vlan ook routes en igmp proxy. Naast het opzetten moet het ook blijven werken. En die garantie is er nooit bij zo’n setup.
Ik heb een settopbox besteld bij T-Mobile. Maar eens kijken of dat beter werkt. Is maandelijks opzegbaar. Dus dat scheelt.
Die igmp zelf instellen is nieuws in principe hoeft een router dit enkel te ondersteunen meer niet. Maar daar weet ik wat tm betreft te weinig van. Dat is iets voor de TM community wat je vraag betreffende Ziggo betreft lijkt mij dat voldoende beantwoord.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...