Next Mini loopt vast, tv niet meer te bedienen.
Na de mini van de spanning af te halen en opnieuw opstarten is alles weer in orde.
Mijn idee is dat dit na de laatste update is ontstaan.
Komt dit iemand bekend voor?
Co Kamer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels van de helpdesk het advies gekregen om de next mini in te stellen op snel op starten, dit voorkomt problemen zegt men.
Inmiddels werk ik hier nu 2 weken mee en het probleem is niet meer terug gekomen.
Het helpt!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de mini al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen?
Ga ik proberen, had ik nog niet aan gedacht
Bedankt u
Het heeft niet geholpen, helaas
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Is de Mini verbonden met een netwerkkabel of via wifi met het modem?
@Jack77 een vastlopende Next is natuurlijk altijd vervelend, dat kan een leuk tv-kijk-avondje behoorlijk verknallen.
Welke melding krijg je precies te zien? Want waar doel je op met ''vastlopen": lukt bijvoorbeeld zappen niet meer, of gaat er wat anders mis?
Vul anders even je adres in via deze stappen, dan kijken we met je mee!
Inmiddels van de helpdesk het advies gekregen om de next mini in te stellen op snel op starten, dit voorkomt problemen zegt men.
Inmiddels werk ik hier nu 2 weken mee en het probleem is niet meer terug gekomen.
Het helpt!!
Bij ons loopt de next mini de laatste weken wel 4 keer per week vast. Dan kunnen wij geen zenders meer schakelen. Soms reset het kastje niet bij herstart. Na drie of vier keer doet hij het opeens weer. Wat kunnen wij hieraan doen want is erg vervelend.
Groetjes en bedankt Nettie
@wendymode schreef:Bij ons loopt de next mini de laatste weken wel 4 keer per week vast.
Is de Mini verbonden met een netwerkkabel of via wifi met het modem?
Is de Mini aangesloten op de bijgeleverde adapter of betrekt hij zijn stroom van de tv usb poort?
Hij is verbonden via netwerkkabel en via de bijgeleverde adapter
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.