Heeft iemand ook last ervan dat je achterloopt dit is met name lastig of vervelend bij live wedstrijden.
wat kan ik hieraan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar is niets aan te doen, ivm. verschillende technieken die gebruikt worden is tijdverschil onvermijdelijk.
Deze vraag wordt al gesteld sinds er via antenne en kabel gekeken wordt. (zo'n 40 jaar??)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Daar is niets aan te doen, ivm. verschillende technieken die gebruikt worden is tijdverschil onvermijdelijk.
Deze vraag wordt al gesteld sinds er via antenne en kabel gekeken wordt. (zo'n 40 jaar??)
Oke. Maar ik vind 20 sec wel heel erg veel.
Vandaar mijn vraag of opmerking.
@Rebellie schreef:
Oke. Maar ik vind 20 sec wel heel erg veel.
Dat is ook veel: welkom bij IPTV (Internet Protocol TeleVision).
Normaal gesproken is er blijkbaar goed mee te leven dat het Journaal en het nieuwe jaar 20 seconden later begint. Maar bij live-voetbalwedstrijden kan het tergend irritant zijn dat de buren (waar je het tóch al niet goed mee kunt vinden) eerder weten wat er gebeurt.
uiteindelijk heeft iedereen iptv en loopt iedereen dus net zover achter 😛
@Gio2903 schreef:
uiteindelijk heeft iedereen iptv en loopt iedereen dus net zover achter 😛
Ik kijk zelf lineair via coax en ja, daar zal best óók wat vertraging in zitten.
Het is geen wedstrijdje, maar ik heb net even gecontroleerd via de ZiggoGo app op m’n iPad en m’n TV: 00:17,25 sec. verschil.
@Wim C. Schreef: welkom bij IPTV (Internet Protocol TeleVision).
@Gio2903 Schreef: uiteindelijk heeft iedereen iptv en loopt iedereen dus net zover achter
Dat ligt er maar net aan hoe de stream door gegeven wordt door de provider, kpn geeft nu bepaalde kanalen 1:1 door, dus dat gaat een stuk sneller dan dat het eerst bewerkt wordt door de provider.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.