drahcir

Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Next Mini ipv Humax box

Beste mensen,

 

Ik heb boven in slaapkamer een Humax box staan

 

Nu zou ik graag een Next Mini willen “bestellen “ als vervanging voor de Humax box

 

Echter ik kan dit niet via “Mijn Ziggo” regelen, ondanks dat er benoemd staat dat je via die weg onder “mijn abonnement “ kunt doen

 

graag zou ik willen weten hoe dit te regelen én wat de kosten hiervoor zijn

 

Alvast dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @drahcir 

Het is zeker mogelijk om een Extra Next Mini te bestellen voor boven in de slaapkamer. De kosten hiervan zijn €4,- per maand. Wél heb je op dit moment naast de huidige Mediabox Next nog 4 eigen smartcards actief staan. Je zit dan op het maximum van 5. Mocht je de Next Mini graag willen bestellen dan kan dit alleen door één van de eigen smartcards te laten deactiveren. Indien akkoord, dan ontvang ik graag van jou de laatste 4 cijfers van de smartcard welke gedeactiveerd mag worden. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @drahcir 

Het is zeker mogelijk om een Extra Next Mini te bestellen voor boven in de slaapkamer. De kosten hiervan zijn €4,- per maand. Wél heb je op dit moment naast de huidige Mediabox Next nog 4 eigen smartcards actief staan. Je zit dan op het maximum van 5. Mocht je de Next Mini graag willen bestellen dan kan dit alleen door één van de eigen smartcards te laten deactiveren. Indien akkoord, dan ontvang ik graag van jou de laatste 4 cijfers van de smartcard welke gedeactiveerd mag worden. 

drahcir
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

@Cecilia Aha - dat was dus "het probleem", dan mag je de smartcard eindigend op 3837 deactiveren

 

Alvast bedankt 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@drahcir Haha, ja de aap is nu uit de mouw! Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Extra Next Mini. Alvast veel (kijk)plezier ermee! 🙂

drahcir
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

@Cecilia @Ik heb vanmiddag de Next Mini binnen gekregen, ik zie in “Mijn Ziggo” nog steeds de SmartCard actief staan die “onschadelijk “ zou moeten worden gemaakt…

 

is de data in de app achterhaald, wil ik te snel of…

 

zou jij dat kunnen/willen controleren?

 

alvast bedankt 😊

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @drahcir 

 

Zodra jij de Next Mini hebt geinstalleerd, duurt het max. 72 uur voordat deze ruiling zichtbaar is in Mijn Ziggo 🙂

drahcir
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

@Jamyla Oké, dank voor de toelichting 

Dan ga ik “hem” installeren 😉

Uitgelicht topic