Sinds 29 oktober problemen met bekijken van zenders via de Next Mini box. Hebben op 29 & 30 oktober geprobeerd van een afstand signaal opnieuw te sturen zonder succes. Hieronder samenvatting van de bijna 4 weken daarna:
* 30 okt. Toezegging sturen nieuwe Next mini box. Order aangemaakt, helaas helpdesk kreeg error. bellen u terug.
* 31 okt. Werd teruggebeld door Ziggo, opnieuw order aangemaakt, zag ook melding, helaas later gecanceld.
* 1 nov. Wederom teruggebeld door Ziggo, opnieuw order aangemaakt, zag weer melding, helaas gecanceld.
* 1 nov. Gaan proberen op een andere manier de box. te sturen, belofte hij komt er nu echt aan.
* 5 nov. Zelf contact opgenomen, heb nog steeds geen nieuwe next mini box ontvangen. Word teruggebeld.
* 6 nov. Wederom teruggebeld door Ziggo, e.e.a. opnieuw uitgelegd en ze gaan het opnieuw proberen.
* 8 nov. Dame die mij op 6 nov. gesproken heeft belde mij terug. Is de Box reeds ontvangen?, NEE, oja ik zie het bestelling is wederom gecanceld. Ze gaat het nogmaals proberen en belt mij op 12 nov. terug.
* 12 nov. Dame belde mij terug. Is de box reeds ontvangen?, NEE, oja zie dat hij weer is gecanceld. Echt heel vervelend ik ga het opnieuw voor u proberen en op een andere manier forceren. Ze gaat mij terug bellen op 15 nov.
* 15 nov. Ik heb een Ziggo & Vodafone combinatie pakket met 3 mobiele abonnementen. Kregen ineens allemaal sms dat door een abonnement wijziging voordeel korting eraf gaat. Meteen Vodafone gebeld en die zagen nog steeds combinatie ziggo/vodafone. Meneer, Ziggo heeft wat gewijzigd maar uw korting zal binnen een paar dagen waarschijnlijk weer goed staan. Helaas, inmiddels nieuwe factuur mogen ontvangen voor de maand november en deze is duurder, korting is er niet af. Vodafone wederom gebeld en zou dit gaan corrigeren. Tot op heden nog niet gebeurd.
15 nov. Dame van Ziggo belde terug. Heeft u inmiddels uw nieuwe Next Mini Box ontvangen?, NEE, Ow ik zie het de order is weer gecanceld. Ik ga het wederom met een omweg nu wel regelen.
16 nov. Ziggo gesproken, er komt op 18 november een nieuwe box uw kant op.
19 nov. Wederom Ziggo gebeld, dat ik nog steeds de nieuwe box niet ontvangen heb maar inmiddels wel weer volledige maand bedrag is afgeschreven en dat ik ook nu een hogere factuur heb bij Vodafone. Persoon in kwestie kon helaas op dat moment niets regelen en zou een notitie achterlaten zodat service het kon gaan regelen.
22 nov. Maar een chat bericht gestuurd, met de mededeling dat ik een klacht wil indienen omdat Ziggo problemen maar niet krijgt opgelost en ik wel voor de diensten betaal. Helaas totaal geen reactie via de chat ontvangen.
23 nov. Zie ineens in mijn Ziggo app staan bestelling, zou het dan toch?
24 nov. Wederom gekeken in de app en de bestelling melding stond er nog steeds.
25 nov. Wederom gekeken, helaas bestelling is weer verdwenen, gecanceld.
25 nov. Gebeld met Ziggo, uiteraard kreeg ik weer iemand anders te spreken kon mijn hele verhaal weer doen omdat blijkbaar andere Ziggo helpdesk medewerkers niet goed loggen. Gelukkig alles zelf wel bijgehouden. Mijn hele verhaal weer gedaan en ze wou weer met stap 1 opnieuw beginnen signaal opnieuw sturen. Excuses maar dit is nu al zo vaak geprobeerd en ook beloften nieuwe box te sturen. Oww maar ik zie verder niets raars staan dus mij gaat het wel lukken hoor. Je raad het al helaas ook die dame kreeg het niet voor elkaar. Voorstel er zit niets anders op we gaan een monteur inplannen. Ik moet u wel van te voren eerst op voorwaarden wijzen. Bent u niet thuis dan € 35 voorrij kosten. Blijkt het probleem achteraf toch bij u te liggen bijv. als de stekker er niet in zit of er zit een kabel los dan zijn de volledig monteur kosten voor u. Heb mij maar ingehouden want die dame kan er ook niets aan doen en volgt alleen de instructies. Ziggo waar halen jullie de brutaliteit vandaan om dit aan te halen nadat ik zelf er inmiddels veel uren in heb gestoken gewoon betaal voor diensten die jullie al 4 weken niet nakomen en ook nog eens problemen met Vodafone factuur. 27 nov. komt er een monteur en moet hiervoor van 13-17uur thuis blijven, dus vrij nemen, wie gaat deze kosten op zich nemen??
Ben inmiddels al meer dan 30 jaar UPC, Ziggo klant en heb al paar keer geprobeerd officiële klacht in te dienen maar waar en hoe. Totaal niet tevreden. Word vervolgt.
Stel je vraag direct aan onze Ziggo Zakelijk collega's en regel al je wijzigingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
even 2 vragen,
als je inlogt in je mijnziggo omgeving, staat daar nu een mini actief? zoja, klopt dat serienummer met de mini die je momenteel aangesloten hebt? als dat allemaal klopt, wat voor foutcode/melding verschijnt er op beeld?
het feit dat de order steeds gecanceld wordt komt vaak omdat er nog een order open staat, bijvoorbeeld een verhuisorder óf overstap naar andere provider
Gio, serie nummers komen overeen heb dit ook al een keer eerder met Ziggo telefonisch gecontroleerd. Van verhuizing is geen sprake. Overstap naar andere provider, was het maar waar. Excuus dat ik inmiddels negatief ben maar frustratie na al het contact, geen pakket korting meer bij Vodafone ga je negatief van worden.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
als de serienummers kloppen, dan is dit een administratief probleem, een monteur/nieuwe mini gaat dit niet verhelpen. een moderator moet dit gaan uitzoeken
Goedenavond, dit heb ik dus ook al meerdere keren bij Ziggo aangegeven. Aangezien de melding die ik op tv krijg het vermoeden dat er iets administratief niet goed staat maar word niet naar mij geluisterd. Aangezien ook de korting bij Vodafone er ineens af ging versterkte dit mijn vermoeden.
Heb je via Mijn Ziggo dan Producten en daarna Televisie de Zenders opgehaald.
@Wijnh1973 Allereerst welkom op de Community. Al is de reden van je bezoek aan de Community alles behalve een fraaie. Het spijt me ontzettend dat je al zoveel energie en moeite in dit probleem hebt gestoken en een maand later nog geen stap verder bent gekomen. Dat is natuurlijk in en in triest.
Ik ben ervoor je ingedoken en ik zie dat je een zakelijk abonnement bij ons afneemt. Aangezien wij enkel inzage hebben in particuliere Ziggo abonnementen, heb ik de situatie zojuist geëscaleerd naar mijn collega's van Ziggo Zakelijk. Zij nemen zo snel mogelijk (anoniem) telefonisch contact met je op om dit af te handelen. Op de achtergrond houden we de situatie in de gaten.
Update, zojuist monteur geweest eerder dan de tijd die was doorgegeven gelukkig kwam ik net aanrijden. Middag vrijgenomen van mijn werk. Monteur heeft situatie bekeken en kon helaas niets betekenen. Ligt niet aan de Ziggo Mini Box. Moet iets administratief zijn want geeft aan geen abonnement op de zenders. De monteur heeft dit telefonisch teruggekoppeld aan DTS? Die gaven aan dan moet meneer klantenservice van Ziggo terugbellen. De monteur vondt dit echter ongepast en heeft zelf Ziggo klantenservice gebeld. Daar kreeg hij weer alles te horen om te proberen. Stroom eraf van de box mini. Dit werkte uiteraard niet. Dan maar modem reset proberen. Ook dit werkte niet is ook allemaal al eens geprobeerd. Klopt het serie nummer van de box mini wel. Nogmaals gecheckt en klopt gewoon. Aangegeven dat de Ziggo Go app ook niet werkt en naar mijn weten deze zou moeten werken zelfs via 4g. Helaas geen stap verder gekomen Ziggo weet het ook niet meer en ze hebben besloten om de boel te escaleren. Ze gaan dus mijn bestaande abonnement stopzetten en een nieuw abonnement in gang zetten. Dit kan ca. 5 dagen in beslag nemen. Ben inmiddels maand verder betaal wel voor de diensten en nu zelfs meer want door de administratie problemen is ook mijn Vodafone combinatie korting eraf en is ook dat abonnement inmiddels duurder en ook al afgeschreven. Heb al een paar keer gevraagd waar ik een klacht kan indienen maar word geen gehoor op gegeven. Betaal voor diensten die ik al een maand niet heb en ben zelf inmiddels er veel tijd aan kwijt geraakt wat ten koste gaat van mijn werk. Zoals al eerder aangegeven ben al meer dan 30 jaar klant maar vind de klantenservice slecht en zou helaas liever alles opzeggen.
Wordt vervolgd.
TTS is de afdeling die dit moet oppakken, ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan. het feit dat ziggoGO het ook niet meer doet wil zeggen dat in de achterliggende gedeelte het tv abo niet meer actief is. een monteur sturen heeft geen zin. je kunt het geld voor de tijd dat je geen tv kan kijken gewoon terugvragen
Hi @Wijnh1973
Dank voor je update. Ik heb nog even navraag gedaan bij mijn collega's van zakelijk. Ik begrijp dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega, zij zal dit verder met je oppakken. Vanaf hier kunnen wij nu verder niets betekenen hierin.
@Wijnh1973 Van mijn collega's van zakelijk heb ik begrepen dat de problemetiek in beheer is opgenomen door 1 collega en inmiddels volledig is opgelost. Fijn dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.